Lieve dames Ik zit met een probleem, Op 3 december ben ik bevallen van een prachtige dochter. Maar nu ben ik elke dag nog super duizelig en ben ik 2 x bijna flauwgevallen. Wie heeft hier ervaring mee en wat kan je er tegen doen? Ik vind het best eng. Hoelang gaat dit ongeveer aanhouden? Mijn bloeddruk is goed en mijn hb is goed. Wat kan ik zoal nog op een dag doen, want ik lig nu echt nog veel op bed. Liefs
Je bent nog kraamvrouw dus misschien kun je de verloskundige vragen? Duizeligheid kan wel lang aanhouden, door zwakte en bloedverlies. Neem je rust en drink voldoende.
Ik had het ook na de bevalling. Ben toen op aanraden van de verloskundige Floradix gaan gebruiken. Heeft me goed geholpen. Tabletten | De Tuinen Is er ook in druppelvorm en ook gewoon bij de Etos enzo verkrijgbaar.
Mij werd bij de eerste door de kraamhulp Floradix aangeraden en heb dit na mijn tweede bevalling ook gebruikt. Het is echt super spul, wel een beetje vies maar dat went!
De duizeligheid heeft bij mij zeker twee maanden aangehouden, ondanks de Floradix overigens. Anderzijds weet ik natuurlijk niet hoe duizelig ik was geweest zonder Floradix. Ik vond het ook best eng, maar het hoort erbij, net zoals die tig andere ongemakken . En als je dan een paar nachten weinig slaapt is het helemaal erg, loop je te zwalken door je huis .