Hallo allemaal. drie wkn geleden is mijn vruchtje afgekomen, ik heb toen nog twee wkn wat bloedverlies gehad en toen 5dgn niets. Nu wacht ik op mijn menstruatie..en sinds 5 dgn heb ik wat verlies...ik dacht dat mijn menstruatie zou doorzetten en had op helderrood bloed gehoopt..het is echter meer bruinachtig slijm, herkent iemand dit??? Zou dit toch mijn menstruatie kunnen zijn.. qua tijd zou hij nu moeten komen maarja.. Ik weet het ook niet meer.. grtjes
Hoi, ik heb een aantal weken geleden een MK gehad, ze noemde het een missed abortion. Dit betekend dat op de echo werd ontdekt dat het kindje (embryo) niet meer leefde. Ik was 12 weken zwanger en heb voor een curretage gekozen. Ik heb een aantal dagen bloed verlies gehad en daarna was het weg. Na 5 weken werd ik weer voor het eerst ongesteld, dit was 22 juli. Het was eerst wat bloed en daarna alleen maar bruin. Nog gevraagd aan de VK maar na een miskraam kon de eerste menstruatie best wat bruin zijn. Zou dus heel goed kunnen dat jij je menstruatie had toen je dat bruin bloedverlies had! Al met al een rot situatie! Hoop voor je dat je snel weer zwanger bent! Groetjes Kel
Het kan best je menstruatie zijn. Mocht de volgende ongesteldheid ook niet meer opleveren dan wat bruin, maak dan een afspraak met je gynaecoloog. Maar op zich heb ik na een miskraam ook wel eens heel weinig bloed verloren bij de eerste ongsteldheid, en ook wel eens juist heel veel. Het wisselt. Als je gaat temperaturen weet je in ieder geval of je een eisprong krijgt. Dan kunnen ze straks in ieder geval niet beweren dat je cyclus wat van slag is als je niet meer ongesteld zou worden, en moeten ze je serieus nemen. Suus