Op de groei echo bleek dat het hoofdje de normale grote heeft, het buikje 1 week verder is, maar de bovenbenen meer dan vier weken verder zijn! Dus de beentjes zijn nu zeg maar uitgerekend, 40 weken.. Ik vroeg mij af of ik niet ingeleid word? Vrijdag heb ik een gesprek bij de gyn.. Ik wil alvast weten wat ik kan verwachten!
Had ik ook bij mijn zoontje! met 32 weken waren zijn bovenbeentjes al boven de groeicurve uit! Ze gaan niet daarvoor specifiek inleiden, maar ik liep met zware BI, hartkloppingen en gebroken vliezen (24uur, maar geen weeen!) en toen ben ik wel ingeleid! Hij was trouwens 57 centimeter bij de geboorte! 40+5... Succes!
Nee, daar gaan ze niet voor inleiden. Lange beentjes is geen ramp, alleen een voordeel als hij/zij model wil worden later
Nee denk niet dat ze voor lange beentjes gaan inleiden Mijn kids hebben ook allemaal lange benen (54cm bij geboorte) maar een heel mooi gewicht van ruim 7 pond. De beentjes gaan er ook het makkelijkst uit . Alleen dit kindje heeft ook een buik die 2,5wk voorloopt dus het wordt gewoon een dikkertje, geen reden om in te leiden, maar waarschijnlijk wordt het wel een inleiding omdat ik 2x heel veel bloed ben verloren en dan hopen ze dat met inleiden het wat rustiger verloopt (ik beval nl heel snel).
Ik ga iedereen even tegenspreken Hier hetzelfde verhaal. Idd ook gigantisch lange benen die buiten de curve vallen. En alle andere metingen op de bovenlijn. Mijn gyn vond dit dus wel een reden om voor te stellen om in te leiden. Maar mijn gyn is niet zo praatgraag, dus heb het idee dat er wel nog een filosofie zit achter waarom hij mij wil inleiden (dus niet alleen grootte van kindje). Dat wil ik morgen wel even precies weten, voordat we de datum prikken