Ben deze maand voor het eerst begonnen met ovulatietesten. Had niet verwacht dat die maandag al positief zou zijn . Dus zaterdag en zondag gevreeën . En maandag was me test ineens positief. Ik me mannetje sms'en , en het was geen probleem die avond gewoon nog een keer . Dinsdag was de test weer positief, dus weer hetzelfde liedje . Woensdag ochtend was me temp nog laag om 6 uur . En om 10 uur ineens hoog . Dacht tussen 9 en 10 me ei gehad te hebben . Aangezien die meestal 12 uur goed blijft , en mijn mannetje 4 uur thuis is uit werk wou ik toch nog wel even vrijen , je weet maar nooit misschien was het wel de lucky shot . Ik met hem aan de gang rond 7 uur , hij had het echt gehad met mij . Hij zegt zullen we maar gaan vrijen dan dat moet toch voor die testen! Hij zei ook meteen dat dit de eerste en laatste keer was dat ik die testen haalde aan de winkel . Hij vind seks lekker maar het "moeten" vind hij niks , zegt hij . En dan ook nog is in een periode dat hij over moet werken , en aan het klussen . Mijn vraag is , hoe doen jullie dit ? Hoe combineren jullie hard werkende mannen , met (doordeweeks ) positieve ovulatietesten . Ik vond het echt een uitkomst .. manlief niet !
Hoe verwijder je dit ? Wou dit niet bij "zwanger worden clubs" maar gewoon bij "zwanger worden" plaatsen . Sorry