Mijn cyclus word steeds langer, vorig jaar zat ik nog op cyclussen van 26 dagen en nu is het alweer 28 dagen! Is dit normaal?
28 dagen is een heel mooie lengte voor een cyclus, hoor! Pas als je cyclus boven de 45 dagen komt, kun je je afvragen of je een tripje huisarts moet boeken. Het is volkomen normaal als je cyclus iets wisselt, ik zie dat jouw cyclus schommelt tussen de 26 en 28 dagen. Maak je geen zorgen, jouw cyclus is , wat betreft de lengte, een om jaloers op te zijn! Liefs Daisy
Een dag 1 of 2 meer of minder is vrij normaal.. Dit valt nog niet onder de categorie onregelmatig. Ik zie dat je vaker wat langere cyclussen hebt gehad. Zo ongewoon is het niet denk ik.. Ook niet als ik dat vergelijk met die van mij qua duur. Ik heb van 26dgn, maar duik er ook geregeld onder of kom er 1 dag boven uit. Als het echt veel langer gaat duren dan normaal, dan zou je ff aan de bel moeten trekken natuurlijk
Hey meid, Mijn cycli hebben dezelfde duur als die van jouw ongeveer. Ik schommel tussen de 24 en 26 dagen. Ben al 3 jaar bezig en ook nog geen zwangerschap. Alles in orde qua cyclus, hormonen, zaad en de hele rataplan. Elke maand is er een te veel, maar er is meer nodig dan een regelmatige cyclus om zwanger te worden, te beginnen met een heel grote dosis geluk. Ik zie dat jij in ronde 9 zit. Na een jaar is 80% van de stellen zwanger. Als jij daar niet bij hoort, kun je na een jaartje contact opnemen met je huisarts voor een doorverwijzing. Hopelijk komt het voor jullie niet zover!!! Succes!
sow 3 jaar is wel lang hoor, alles is dus ok maar geen zwangerschap! Kunnen ze in het ziekenhuis niet een handje helpen? In oktober zijn we een jaar bezig, dus nog 2,5 mnd..
haha, weet je ik klink misschien als een zeur, maar tis omdat mijn cyclus nog nooit 28 dagen is geweest. Vorige maand dacht ik dat ik zwanger was! wat een domper was het ongesteld worden toen..
Kan me je zorgen wel voorstellen hoor, zeker als het nooit is geweest baal je als je een negatieve test in handen hebt.. maar nu weet je dat je er in het vervolg niet mee moet gaan zitten.. Alleen even puzzelen wanneer je NOD dan is
Wij hebben de iui achter de rug en gaan eind augustus met ivf beginnen. Wie weet is dat de oplossing voor ons!
oeh spannend, Hopelijk snel goed nieuws! Maar waarom zijn jullie pas na 3 jaar pas met iui begonnen en niet eerder? Op zich is het toch vaak dat als je niet zwanger bent binnen 1 jaar ze dus allerlei tests gaan doen en als er niks aan de hand is nog 6 maanden aankijken en daarna met iui gestart word of niet?
Wij zijn na 15 maanden naar de huisarts geweest en we zijn toen meteen doorgestuurd naar de gyn. In het ziekenhuis hebben we in ruim 9 maanden tijd alle onderzoeken gehad, incl een kijkoperatie. Intussen al 2 jaar verder vanaf het stoppen met de pil. We zijn na de kijkoperatie meteen begonnen met iui en daar hebben we er 3 van gehad. Afgelopen voorjaar hebben we een evaluatie gehad van de iui en hebben we zelf de keuze gemaakt om door te gaan met ivf. We hadden geen van beiden meer een goed gevoel over de iui. Vlak voor we met ivf zouden beginnen, heeft mijn vriend hoge koorts gehad. Door hoge lichaamstemperaturen, oa koorts, is de kans op bevruchting een heel stuk kleiner en de kans op genetische afwijkingen wat groter. Vandaar dat we 3 maanden hebben moeten wachten om te starten. Zaad doet er nl 3 maanden over om te vernieuwen. Daarna waren we op vakantie en nu wachten we dus op ivf nummer 1. We zitten nu dus 2 jaar in de medische molen. Al vrij lang, maar er is bij ons geen oorzaak gevonden, dus hebben we echt alle onderzoeken moeten ondergaan. Nu is de diagnose onbegrepen verminderd vruchtbaar gesteld en hebben we al onze hoop op ivf gevestigd. Ik hoop echt van harte dat jullie dat allemaal bespaard blijft! Liefs Daisy
heftig zeg!! Ik hoop echt uit de grond van me hart dat het gelijk raak is na de eerste ivf behandeling en je een gezond kindje krijgt!
Over paar dagen nog een testje wagen maar ze zeggen als je er zo mee bezig bent, het je ongi ook kan uitstellen..
echt? nou ik ben er idd veel mee bezig dus misschien is dat het haha.. Maar ik ga niet een test doen heb al zoveel testen gedaan de afgelopen maanden! Ik wacht het wel af!