Al 2,5 week bloedverlies...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sanni, 23 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanni

    Sanni Actief lid

    1 mrt 2011
    177
    0
    0
    Utrecht
    Heeft iemand hier ervaring mee??

    Beetje vies verhaal af en toe hoor.. Maar ben begin januari gestopt met de pil daarna netjes na 28 dagen ongesteld geworden na 3 dagen was dit weer over.

    Toen op 4 en 5 maart een :) gehad met een clearblue ovulatietest maar 8 maart begon ik al wat bruin bloedverlies te krijgen dit heeft zo'n 1,5 week geduurd 15 maart werd het pas echt rood bloedverlies en heb dat nu nog steeds het is niet super veel alleen met afvegen na het plassen zit er wat op het wc papier.. Dus al meer dan 2 weken bloedverlies..

    Hoort dit nog steeds bij het ontpillen of is het wat anders?? Willen graag een kindje en ben bang dat het niet goed zit ofzo..

    Alvast bedankt voor jullie reacties!

    Groetjes
     
  2. jipje

    jipje Fanatiek lid

    9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    kan zijn door het ontpillen, maar kan ook wat anders zijn.. zou als ik jou was even de HA bellen! :)
     
  3. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik zou even zwangerschapstest doen.. Ik heb sinds mijn positieve test last van licht bruinverlies gehad, en ben toch wel zwanger...
     
  4. Sanni

    Sanni Actief lid

    1 mrt 2011
    177
    0
    0
    Utrecht
    Bedankt voor jullie reacties, HA gebeld en ik moet het nog een weekje aankijken, als ik nog steeds bloed verlies moet ik een afspraak maken... Ben benieuwd...
     

Deel Deze Pagina