Al 2 dagen een verlaagde temperatuur

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Susannelilian, 20 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    #21 Susannelilian, 23 jul 2015
    Laatst bewerkt: 23 jul 2015
    Helaas geen overtuigende temperatuur (36.2), maar werd ook om een achterlijke tijd wakker (02.30 uur). Heb nog steeds buikpijn, toch nog maar weer een ovulatietest doen. Als mijn eisprong toch gisteren geweest is dan moet de test toch een heel stuk lichter zijn dan gisteren?

Had net geen slijm meer bij het naar de wc gaan, maar duurt wel vaker even voordat het komt en was nu maar een kort bezoek. :-D Heb dus nog steeds geen zekerheid of mijn eisprong nou wel of niet al geweest is, zo irritant! Hopelijk morgen met het temperaturen wel, wil echt op tijd met de utrogestan beginnen, maar moet wel zeker weten dat mijn eisprong al geweest is...

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    36.2 was dat om 02.30 uur??

Temp je wel alle dagen om dezelfde tijd rectaal??

Die buikpijn zal de laatste groeispurt van het ei zijn. Dan springt hij dus bijna.

3. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ja, want als ik daarna om 06.00 uur had getempt dan was hij nog minder betrouwbaar geweest omdat ik er toch uit moest om te plassen.

Zo ongeveer wel ja en in het verleden is al gebleken dat het tijdstip voor mij niet zo belangrijk is, mijn temperatuur wordt er niet veel anders van. Anders zou mijn temperatuur ook veel meer schommelen. Mijn temperatuur ging eerst omlaag en daarna omhoog, is te toevalt anders.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ok maar ik zou de temp van vandaag zowieso niet vertrouwen.
    Er rest niets anders dan afwachten en morgen weer tempen.

Kan je niet al je tempen vanaf dag 1 in een online kaartje zetten? Dat maakt het voor mij een stuk makkelijker meekijken en advies geven.

5. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Wel vreemd dat de ovulatietest van gisteren 12.00 uur bijna positief was en die van 20.00 uur weer lichter. Baal wel van de temperatuur van vandaag, moet echt zsm met de utrogestan beginnen, maar bij twijfel kan ik niet starten. Heb heel vaak dat ik slecht slaap met het temperaturen, wat nou als ik komende nacht weer rond 02.30 uur wakker word?

Ik ben pas zaterdag begonnen met temperaturen, ben af gegaan op de temperaturen van eerdere cycli.

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik weet het niet meer! Volgens mij wordt de test wel lichter, maar vind hem voor na de eisprong toch nog wel donker en had net toch ook weer slijm, weet alleen niet of het vruchtbaar was. Pffff, wat een onzekerheid deze ronde, stomme pco! Maar hopen dat ik komende nacht wel goed slaap en dat mijn temperatuur dan zekerheid geeft.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Met pcos heb je vaker positieve ovu testen maar geen eisprong.
    Het beste is om geen ovu testen te doen maar alleen te tempen.
    Helaas zie je bij tempkaartjes met pcos ook veel pieken en dalen zonder eisprong.

Maar als jij pcos heb, waarom krijg je dan geen clomid??

8. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Weet ik, maar in het verleden werkten de ovulatietesten toch wel. Heb ooit clomid gehad, maar ben dmv ivf zwanger geraakt van onze dochter. Gaan half augustus weer naar het ziekenhuis om waarschijnlijk weer te starten met IVF, hebben nog 8 cryo's van die ivf over.

9. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Wat als ik komende nacht weer midden in de nacht wakker word? Heb ik heel vaak door de spanning...

10. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    #30 Susannelilian, 24 jul 2015
    Laatst bewerkt: 24 jul 2015
    Ik had vanmorgen 36.5 en ben toch maar met de utrogestan begonnen. FF geeft nog geen eisprong aan, maar dat doet hij ook niet als ik bij morgen 36.8 invul. Ik zie het wel, in het ergste geval zou mijn eisprong toch nog niet geweest zijn en verspil ik deze ronde. Vlak na deze ronde moet ik toch naar het ziekenhuis en gaan we weer starten met IVF bespreken, dus dan krijg ik dan waarschijnlijk wel iets om een nieuwe cyclus op te wekken. Wordt mijn temperatuur nou sowieso hoog door de utrogestan of kan ik nog wel vertrouwen op mijn temperatuur? Wordt toch weer spannend, ga gewoon testen over ongeveer 12 dagen en eventueel over 14 dagen weer. Ben ik dan niet zwanger dan stop ik dan met de utrogestan en dan zie ik dan wel of er iets gebeurt.

Ik ga straks toch nog 1 keer een ovulatietest doen, die ene keer 2 bolletjes zal toch geen invloed hebben?

11. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Geloof er nu al niet meer in hoor, mijn temperatuur blijft maar steken tussen de 36.8 en 37.0 (vanmorgen 36.8), had echt hoger moeten zijn bij een zwangerschap toch? Mijn basale temperatuur is in het verleden altijd 36.5 geweest (laatste keer tempen is al wel lang geleden), maar nu staat hij bij FF veel lager, dat kan toch helemaal niet? Het programma is vast in de war door de utro.

Deel Deze Pagina