Ben vanmorgen bij vk geweest. Hartje gehoord en verder alles prima. Daarna lekker gaan werken en toen kreeg ik me toch buikpijn rond 12.00 uur. Ben zelfs naar huis gegaan. Toch maar even verloskundige gebeld. Omdat mijn hele buik pijn doet en niet alleen mijn onderbuik, kon ze me geruststellen. De baby zit nu nog heel laag, dus als het mis zou zijn, zou de pijn vooral onder zitten. Ook verlies ik geen bloed. Ze gaf het advies even te rusten en evt in bad te gaan. Dat heb ik gedaan, maar het word niet echt minder. Herkent iemand dit? Mijn verhaal even hier typen is al fijn, was vanmiddag even zo bang...
Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter nooit buikpijn gehad...pas op het einde toen de voorweeen echt begonnen. Deze zwangerschap vanaf het begin bijna al buikpijn, dat ik echt dacht dat het niet goed zat. Ben nu bijna 30 weken en gister weer zo'n buikpijn gehad, maar beebje beweegt nog goed. Bij mij hoort het bij dze zwangerschap blijkbaar. Maar als je het zelf niet vertrouwt gewoon je vk bellen hoor!
ik kan maar 1 ding bedenken en dat is je darmen, trust me die kunnen echt zo'n pijn doen tijdens de zwangerschap, ik heb het vaak als de groei wat harder gaat, foei, dan kun je kromliggen, veel sterkte en mocht je het niet vertrouwen dan gewoon weer bellen!
door de groeiende baarmoeder kan je best is last hebben van je maag-darmen en dat kan behoorlijk zeer doen
Dank jullie wel! De buikpijn is nu weer aan het zakken. Een warme pittenzak en een dutje hebben me goed gedaan. Echt niet fijn dat jullie er soms ook last van hebben, maar voor mij wel een gerust gevoel. Thanks dames!