Bekkenpijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Vica86, 7 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hallo,

Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik vanaf 16 weken last van mijn bekken gehad. Dit werdt steeds erger en ik kon op een gegeven moment nauwelijks nog lopen. 2 keer per week fysio mocht ook totaal niet baten.

Nu heb ik alweer erge last van mijn bekken. Zodra ik wat teveel doe, te lang zit of te lang loop doet het enorm veel pijn. Als ik wat ga doen kan ik al niet meer zonder bekkenband.

Nu is het zo dat mijn hele leven alle banden om mijn gewrichten al te slap zijn geweest. Hierdoor kon ik niet doorgaan met mijn sport (vechtsport) e.d.

Ik heb niet veel behoefte om nu weer de hele zwangerschap 2 keer per week naar de fysio te gaan. Bij de eerste heeft het ook echt helemaal niks geholpen. Daar was de fysio het toen ook mee eens. Het had geen nut voor mij.

Is er verder nog iets wat ik er aan kan doen? Om er voor te zorgen dat het niet te erg wordt?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

wel 1 of 2 keer naar de fysio gaan om even te herhalen hoe je het beste kunt staan/tillen et cetera.

Mirjam

Deel Deze Pagina