Zo zielig

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Fleur1, Apr 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Zaterdag middag haalde ik Daan uit zijn bedje had hij had lekker een paar uurtjes liggen slapen.
    Ik zet hem neer opde grond om wat te drinken voor hem in te schenken en hoor ineens een gelach uit de kamer Daar stond Daan ineens bovenop zijn speelgoed vrachtwagen . Mee dat ik zeg daan nee schrikt hij en verliest zijn evenwicht en viel zo met zijn hoofd tegen de deurstijl aan.
    Het was echt een flink dreun en mama zag dan ook gelijk dat het bloed uit zijn gezicht spoot een diepe grote snee in zijn voorhoofd ik snel de buurvrouw gebeld want ik kon natuurlijk geen kant op. De buuf direct de HAP gebeld en we konden gelukkig direct komen . ondertussen papa te pakken kunnen krijgen en die kwam ook direct door naar de HAP.
    Daar aangekomen konden we gelijk door en de dokter zei dat het gehecht moest worden.
    Daantje op tafel papa Daan zijn hoofd vast houden mama zijn beentje en armpjes en de dokter de spuiten erinen hechten. Daan krijste het uit van de pijn en angst natuurlijk en dot kon ik toch niet goed hebben met me hormonen gelukkug nam iemand anders het over.
    Na 3 hechtingen was de dokter klaar en mochten we gelijk naar huis en vrijdag mogen we ze eruit gaan halen.

Eenmaal de HAP uitgelopen was Daan alweer vrolijk en had weer gebrabbel voor 10 dreumessen bij elkaar. We merken niet echt dat hij er last van heeft en klimt overal weer op en af (al na 2 min thuis te zijn).
    Hopen dat het geen groot littekn word en anders lijkt hij nu alleen nog maar meer op zijn papa.

2. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    Dat was zeker even schrikken zeg!

Wel fijn dat ie na dat het gehecht was gelijk weer vrolijjk was.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ach wat een pech zeg voor dat kleine ventje!
    Verder geen last meer van gehad/gekregen? Ik hoop het voor hem hoor!
    Gelukkig dat zn bui meteen weer wat geklaard was!

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

aaah zielig hoor

5. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    och jeejtje zeg

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    4,862
    0
    0
    Roosendaal
    bah, dat is echt niet leuk!
    gelukkig was ie het zelf alweer gauw vergeten..hopen dat ie zich voorlopig een beetje inhoudt met acrobatische dingen uithalen...

Share This Page