Hallo, Ik zou dinsdag ongesteld moeten zijn maar, dat is dus niet gebeurd. Nu ben ik 2dagen overtijd. Mijn symptonen zijn; warmte die naar mijn wangen stijgen maar wel koude handen, bovenbenen bij mijn lies deed het pijn soort spierpijn ofzo, en heel erg rugpijn hele dag en ook krampen in mijn buik soort ongie krampen. en zou dit iets kunnen betekenen, ik wil nog geen testje halen.
Hoi hoi, Hier nog ééntje! Ik ben ook twee dagen over tijd.. Heb de zelfde sympthonen als jij : - Moe.moe,moe.moe om 20.00 al kunnen slapen - Diarree last van darmen - Opgezette buik - Witte vloed/slijm - Beetje duizelig - Sochtends vroeg op staan 09.00 - Last van benen, doet echt pijn. - Steken in de baarmoeder moest er helemaal op drukke zo pijn deed het. - 24ste mijn innesteldag gehad 2 dagen bloed verloren. - EN MAAGZUUR!
Zozo, dat zijn al heel wat symptonen dat van last van benen had ik ook soort spierpijn ofzo. En ik sta ook nu vrij vroeg op raar allemaal. MAar ja ik zou dus dinsdag ongesteld moeten worden en ben het nog niet. Maar ben jij bang om ongesteld te worden? ik kan niet wachten tot zaterdag en ojee morgen weer nog dag en zo bang voor ongesteldheid.
Bij mij is het dus een stuk onzekerheid heb op mij innesteldag wat bloed verloren 2 dagen lang, maar vele hier zeggen dat dat geen kwaad kan en dat dat gewoon voor kan komen... Ja, tuurlijk ben ik bang dat het doorzet! Maar probeer er zo weinig mogelijk aan te denken.. Ik ben ook oppeens sympthoonvrij heel raar! Ja heb nog steeds last van een pijnlijke buik een soort druk! Maar goed, ik wacht het af ik zou ook dinsdag ongesteld moeten worden! Hahahah was jou eerste dag van je laatste menstruatie ook op 4 feb?
Hallo allemaal Ik ben vandaag, 6-3, ook 2 dagen overtijd. Ik kon eigenlijk niet wachten met de test. Ik had op predictor.nl gekeken, dat ik vanaf vandaag thuis positief zou kunnen testen. Ik had slecht geslapen, zenuwen, misselijk, koud en dan weer warm. Ik heb dus net een half uur geleden de test gedaan en hij was duidelijk positief. Had het eigenlijk niet verwacht, omdat ik tijdens mijn eisprong erg buikgriep heb gehad. Het kan gek lopen. Ik ben benieuwd hoe het bij jullie zal gaan. Vanaf wanneer zouden jullie testen?
dit waren mijn symtomen verhoogde temp pijn in tepel en borsten aders over borsten steken in liezen warm slecht slapen wel dood moe borsten 3 cm gegroeit in 2weken zweten donkere urine