Hallo allemaal.. K ben dus nou tog zwanger en k vroeg me af waneer begint je buik eigenlijk te groeien na hoeveel weken.. ?
Bij mij vanaf ongeveer 13 weken. Niet dat het nu opeens heel zichtbaar is, maar mijn broeken gaan niet meer zo goed dicht en de knopen knellen. Dus maar zwangerschapskleding geshopt.
ik ben zwanger van de tweede en floep mijn buikje is er ook al. van de week voor het eerts bij de v.k geweest en die vertelde dat het heel normaal was. bij jelle had ik bij 14 weken ongeveer zwangerschapskleding aan bij dexze duurt het niet zolang meer denk ik. ben nu dik 8 weken en al een behoorlijke onderbuik (darmen komen eerts naar voren) maar het verschilt dus gewoon perpersoon
Bij mij begint het nu pas langzaam te komen. Tot nu toe waren mijn darmen in de loop van de dag nog wel opgezet maar daardoor leek ik niet zozeer zwanger maar meer alsof ik een paar kilo was aangekomen ;o) Nu krijg ik langzaam echt een klein bolletje onderaan mijn buik, net boven mijn schaambeen.
ik voelde met 10 weken dat mijn buik een ieniminie beetje begint te groeien nou ben ik zelf ook erg smal en heb geen gram vet op mijn buik kan echt geen ribbel pakken. Broeken kan ik nog prim aaan hoor. Merk aan mijn navel dat mijn buik bengint te veranderen die wordt namelijk minder diep. Liefs Ingrid
ik had idd ook al vanaf het begin een buik. Al voor ik wist dat ik zwanger was merkte ik dat ik dikker werd rond de buik....... en ik wist al in de 4de week dak zwanger was. dus ja dat betreft.. ben nu bijna 12 weken zwanger en het is echt duidelijk dat ik het ook ben nu. heb een behoorlijke buik maar ja is per persoon verschillend. mijn vriendin had het pas een buikje toen ze 5 maanden ver was... en dat was echt een buikJE
Ik ben ook al behoorlijk dik! Normaal heb ik niet echt een buikje en ik was ook net 4kilo afgevallen. Dat buikje kwam al 3dgn na mn NOD. Het is voor iedereen verschillend.
Bij mijn eerste zwangerschap kocht ik met 10 weken de eerste positiebroeken en dat was toen een enorme opluchting. Nu heb ik 's avonds al een rond buikje ... heb het gevoel dat ik er nu al eerder aan zal moete geloven ! Maar ik vind het al lang leuk ! Moet er wel bij zeggen dat ik van mezelf erg slank ben, dus dat je het dan sneller ziet, tenminste bij mij is dat zo. Groetjes, Nikki F
ik heb nauw al gevoel dat alles te straks zit maar ik wacht nog ff en ik heb daar wat op gevonden . legging en zo jurkje en dan laarsen aan tata leuke out fit en zit zo lekker
Met 8 weken zag je bij mij al een buikje. Met 11 weken zag de buitenwereld het ook al. En met 13 weken kreeg ik geen broek meer dicht. Dus maar aan de positiekleding. Helemaal niet erg, want ik vind het super om mijn buikje te showen. Mijn buikje zat eerst heel laag, maar nu zie je gewoon het omhoog 'kruipen'. xxx
aan 1 kant lijkt het me heerlijk om een zwanger buikje te hebben, ik ben van mezelf een stevig propje en als mijn buik soms wat opgezet is, lijk ik al 4 maanden zwanger dus dan kan ik gewoon een trotse buik laten zien en hoef ik hem niet meer te verstoppen, maar aan de andere kant hoop ik dat het een bescheiden buikje zal blijven, anders krijg ik het er misschien nooit meer afgetraind
Binnenkort ben ik 11 weken en op mijn stretch-spijkerbroeken heb ik al een elastiekje zitten. Het zat gewoon niet lekker meer. Vanavond nog eens gekeken of ik hem nog dichtkrijg, maar het zit enorm strak..Lief voelde het ook. Nog even..als ik de 13 weken heb gehaald, ga ik eens op jacht naar een paar fijne positiebroeken.
Hallo, Dat is bij iedereen verschillend. Ik heb 3 echo's gehad in de loop der tijd omdat ze dachten dat het er 2 waren. omdat ik al heel snel, heel flink was. Aangezien ik normaal maatje 34/36 heb, viel mijn buik steeds meer op. inmiddels heb ik een flinke buik voor een 24 weekse zwangerschap. Maar kindje groeit gewoon goed. hihihi want verder ben ik nergens echt aangekomen. Maar je buik begint meestal in een vroeg stadium al met ruimte maken, waardoor je al wat voller en groter kan worden. Al zit er nog maar zo'n piepklein wormpje in Groetjes
met 6 weken ging mijn broek haast niet meer dicht met 10 weken liep ik in positiebroeken en nu al een behoorlijke toeter. mensen vragen mij nu al hoe lang nog?
Bij mij begon mijn broek rond de 7 weken 's avonds een beetje strak te zitten maar dat waren echt mijn darmen. Dat opgezette aan de bovenkant is nu weg en bij 13 weken begon er onderin een bol te komen. Merk echt goed dat dat mijn baarmoeder is. Ben van mezelf al wat stevig en kan mijn buik nu niet meer inhouden dus het lijkt alsof ik al wat verder ben. Maar je ziet nu wel duidelijk dat mijn buik aan het groeien is