Hallo, Ik ben vandaag 2 dagen overtijd al dagen last van de bekende ongesteldheidskrampen. Maar test blijft negatief heb zwanger en kids testen de extra gevoelige en de normale. Ik had de 27 a 28 postitieve ovu test. Wat denken jullie? Hebben nog meer dit? Groetjes Bo
Mss heb je nog niet genoeg hcg zou best kunnen, ik zou ff paar dagen wachten en dan gewoon opnieuw testen. Ik heb afgelopen jaar in mei/april pas na 2 wk overlijd een positieve test dit is helaas wel een mk geworden. Zolang je nog niet inging bent gewoon ff afwachten en ff opnieuw testen...alhoewel rustig afwachten best moeilijk is dat snap ik. Afgelopen dinsdag had ik m'n nod ik heb in de middag getest omdat ik altijd in de ochtend ongi word was heel licht positief maar ik ga ook nog ff een week wachten en dan opnieuw houd van zekerheid of ik wil gewoon die dikke vette streep dat kan ook Hihi Xxxjes Roxy
Spannend hoor! Aangezien je de 27/28e een positieve ovulatietest hebt gehad, zou je NOD 14 dagen later zijn, dus als ik goed reken de 10/11e. Ik zou inderdaad over 2 dagen nog eens testen, je HCG verdubbeld namelijk elke 2 dagen. Succes!
Hier al 2 week over tijd en nog steeds negatief ... dus gaan gewoon vrolijk verder en zien wel hoe het loopt.
Hoi hoi! ik ben nu 5 dagen overtijd, ook nog steeds negatieve test.. Ben gisteren naar de HA geweest.. en we hebben mijn cyclussen van de afgelopen maanden uitgetekend. Ik heb normaal een hele regelmatige cyclus.. en afgelopen keer op dag 21 een kleine bloeding gehad, wat kon wijzen op een innestelingsbloeding. En tot nu toe nog niet ongi.. maar ook een negatieve test.. :s Maar nu waarom ik wilde reageren haha: Ze zei tegen mij dat het regelmatig voorkomt dat je wat langzamer HCG aanmaakt, waardoor je soms wel tot 3 weken na NOD pas positief test! Dus er is hoop.. haha het is alleen afwachten.. je kan het beste een weekje wachten voordat je weer test.. Anders maak je jezelf alleen maar gek als je om de 2 dagen elke keer een negatieve test hebt... (ik weet dat het moeilijk is....) Succes in elk geval!!!!!
Hoi Dames, Ik heb ook zoiets, heb altijd een cyclus van 31 dagen en ik zit op me 37ste dag. Gisteren nog een test gedaan en deze was negatief. Gister avond heel wat symptomen, pijnlijke borsten, en krampen ik dacht nou dit is het ik wordt vanavond ongesteld want meestal is dat wel zo. Maar tot nu toch nog niks! Iemand ervaringen hier mee? Kan ik alsnog zwanger zijn ondanks dat ik op me 36ste dag heb getest. Groetjes, Nadja
Hey Nadja.. zelfde schuitje dus.. Je kan dus inderdaad nog steeds zwanger zijn.. Ik had ook in een keer lage rugpijn en buikkrampjes.. (precies zoals ik krijg voordat ik ongesteld word) maar ook nog steeds niks.. Ik heb voor mezelf gesteld: Als ik over 2 weken nog steeds niet ongesteld ben en nog steeds negatief test.. dan zal het wel niet zo zijn deze maand.. Maar ondertussen klussen we natuurlijk gewoon door he.. je weet natuurlijk nooit! haha Succes in elk geval!!
Hoi Amelia, Zojuist weer getest, maar nog steeds negatief en ook nog steeds niet ongesteld, dit heef tbij mji nooit zoalgn geduurd heeel vreemd... We wachten af.. gr, Nadja
Haaay! Als ik uitga van me langste cyclus, dan ben ik vandaag precies een week overtijd. Gisteravond lag ik op de bank, en toen ik opstond had ik ineens krampjes t.h.v. baarmoeder en eierstokken.. Anders dan ongi-krampen of gewone buikpijn.. Had het nog nooit gevoeld.. Kon niet helemaal rechtstaan... En dat hield 5 tot 10 min aan. Daarna was het gewoon over... Heeeeeeel raar! Verder heb ik zo af en toe wat zwaardere en iets gevoeligere borsten.. maar dat is dan na paar dagen weer over... Ook al zo apart haha.. @Nadja: Hou j eme op de hoogte van je situatie?? Vind het wel spannend, vooral omdat we allebei in dezelfde situatie zitten nu...
Hallo meiden, Hier hetzelfde ook 3 dagen over tijd en alles blijft negatief.. welke testen gebruiken jullie? Hopelijk zijn we allemaal zwanger en heeft ons wachten beloond Lfs Bo
Hoi Bo, ik heb de gewone testen van Kruidvat gebruikt (met die paarse dop). Daarbij had ik pas na 20 min. een vage "plus". Dat is buiten de afleestijd, dus ga er vanuit dat dat niks was. En ik heb eergisteren de Kruidvat 2 voor 5 test gebruikt. Maar die was dus spierwit.. De huisarts had me geadviseerd om nog een week te wachten.. en dan weer te testen.. Omdat het dus idd vaker voorkomt dat je pas na 3 weken positief test.. Ben wel pas 4 maanden geleden gestopt met de pil, dus misschien is het gewoon een "ontpil-verschijnsel". Maar voordat ik aan de pil was, heb ik altijd een zeer regelmatige cyclus gehad.. en nadat ik was gestopt ook gelijk 3 keer een zeer regelmatige cyclus. Kon de dag en klok erop gelijk zetten! Ben jij ook pas gestopt met de pil of iets dergelijks? Groetjesss
Hoi Amelia, Ik had het 2 jaar geleden ook toen ik zwanger was van me dochtertje heel laat positief getest.. voel me wel steeds meer zwanger en dacht een vaag plusje te zien op de CB plus test.. dat geeft me hoop.. En nee ben niet aan de pil meer geweest krijg altijd hoofdpijn daarvan. Ik had een cyclus laatste maanden van 36 kon je idd ook de klok erop gelijk zetten! Wat spannend he! Ik had ook kruidvat test spierwit! En je leest zoveel verschillende verhalen! Succes en sterkte met wachten laat je het weten!!!?? groetjes Bo
Jaaaa, ik laat het zeker weten.. of ik nou nog ongesteld ga worden of positief test... Hoelang na je NOD had je bij je dochterje positief getest? En had je toen wel zwangerschapsverschijnselen? Ik heb vorige week wel vlagen misselijkheid gehad.. maar dat heb ik nu helemaal niet.. Maarja.. ik relateer nu bewust en onbewust elk klein krampje of duizeligheidje of wat dan ook aan een mogelijke zwangerschap.. dus ik kan daar eigenlijk niks meer over zeggen hahaha...
Ik teste met de kruitvat test 2 voor 5 1 dag voor nod positief. En goed positief. Hoe lang ben je al gestopt met de pil? kan het niet aan het ontpillen liggen? Succes meiden, duim voor jullie!!!
Ik denk niet zwanger sorry, Miss door de spanning dat het wat langer weg blijft? Dat is mogelijk zij mijn gyn
Hey, ik wil helemaal niet vervelend doen, maar bij mij is het een keer voorgekomen dat ik 5 weken overtijd was Steeds negatief getest, HA bezocht en alles, als het nog 1 week langer had geduurd had ik verder onderzocht moeten worden, maar hoe dan ook niet zwanger... Waarschijnlijk zijn het dus toch gewoon zenuwen of iets dergelijks geweest, tsja, als je het zo graag wilt ga je je van alles inbeelden en je lichaam speelt daarop in... Uiteraard hoop ik dat dit bij jullie nu niet het geval is, en dat jullie toch binnenkort positief mogen testen!!
Hoi dames, Dag 8 nog steeds niet ongesteld we wachten af Heb afgelopen week 2 testen gedaan 1 CB en 1 Apotheek merk. gr, Nadja
He bo en andere meiden!! Nou ik ben ook nog steeds niet ongesteld! Vanochtend een test gedaan, negatief. Toen ik weer op bed ging liggen kreeg ik een naar gevoel in mijn buik... ik dacht..ohnee daar komt het .... en voelde ook iets...dus ik naar de wc...was alleen maar wit...... Ik begrijp er ook niets meer van! Mijn langste cyclus was van oktober op november... 27 dagen. Daarna altijd cyclussen van 24-25 dagen. Nu zit ik op dag 28. Maar ja misschien ineens een uitschieter? Ik word er behoorlijk onzeker van. We zijn 7-8 maand bezig en hoop het elke keer weer. Deze maand wist ik zeker dat het niks zou worden, ondanks dat ik rond 28 maart mijn eisprong heb gehad. Maandag en dinsdag enorme ongesteldheids kramp en dus wist ik zeker...ik word ongesteld met heel veel pijn. Maar vanaf woensdag, mijn nod...voel ik geen krampen meer.... Wel erg moe en gister behoorlijk duizelig. Maar vandaag ineens weer een gek gevoel onder in mijn buik..alsof ze er toch aan komen... Maar normaal wordt ik het ook gelijk bij het opstaan...nu al 3 keer naar de toilet geweest... Frustrerend he die onzekerheid! Welke testen gebruiken jullie?? Kan je cyclus ineens uit het ritme zijn??? Ik heb wel gelezen dat d.m.v stress je cyclus kan afwijken maar ik heb geen stress gehad deze maand en leefde gewoon heel normaal.... tsja...... we moeten maar wachten...
Nou mij cyclus is de afgelopen maanden alleen maar 31 geweest. Maar ben vandaag ongesteld geworden dag 38! Mijn man en ik waren niet echt bezig met kinderen. Maar na deze onzekerheid gaan we er nu echt voor! Iemand tips? Hoe kan ik nu het beste me eiersprong tellen? met cyclus van 31 dagen of 38? Gr, Nadja