Ik hoop dat ik mijn vraag hier goed plaats aangezien ik hier nieuw ben. Hier komt ie, wordt je altijd ongesteld als je een eisprong hebt gehad? Tenzij je zwanger bent natuurlijk. Ik heb afgelopen maand voor het eerst ovulatietesten gedaan en teste 30 maart positief. Mijn langste cyclus de afgelopen 8 maanden was 30 dagen. 18 maart was mijn laatste menstruatie en ben nu dus 1 dag overtijd, als ik uitga van mijn langste cyclus. Heb wel sinds vorige week woensdag het gevoel dat ik ongesteld ga worden maar tot nu toe nog niets. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Daar heb ik natuurlijk ook al aan gedacht, maar durf nog niet zo goed. En vroeg mezelf af of je altijd ongesteld wordt als je een eisprong hebt gehad of dat er behalve zwangerschap nog andere redenen zijn om dat niet te worden. Als ik woensdag nog niet ongesteld ben ga ik een test doen.
Reden voor het uitblijven van je menstruatie is dat je eisprong soms wel eens later kan komen. Maar als je je eisprong hebt gehad, dan wordt je ongeveer twee weken later ongesteld. Bij sommigen is dat 11 dagen, bij de ander 15. Wat ook nog kan is dat je zwanger bent geweest, maar dat het al mis is gegaan. Dan wordt je misschien een dag of een paar dagen later ongesteld. Je kan natuurlijk nog even afwachten, maar ik denk dat de kans aanwezig is dat je zwanger bent. Ik zou toch een testje doen.
als je 100% zeker weet dat je eisprong is geweest, dan ben je nu zwanger of je moet ongi worden. Dus wel 1 van de 2. Wel knap van je dat je nog kunt wachten. Ik ga hard voor je duimen. Hou je ons op de hoogte?
Ik zou inderdaad ook testen hoor meis. Van die onzekerheid kan het ook allemaal langer weg blijven, en als het dan uiteindelijk komt is de teleurstelling ook heel groot! Sterkte en hou ons op de hoogste ik ga super hard voor je duimen... Groetjes
Nouja zeker weten....ik heb de ovulatietest van sensitest gedaan en heb een duidelijke test met 2 donkere streepjes gehad. 2 zelfs omdat ik het zeker wilde weten. Ik ging er van uit dat ik dan een eisprong zou hebben. Toch?