nou mijn titel zegt het al ik denk dat ik geen eisprong heb ik ben 28 januari ongi geworden en 4 feb begonnen met de ovulatie testen van sesietest doe ze netjes elke dag maar in de verste verte nog niet 1 positief mijn cyclussen zijn netje 23-29-28 dagen dus niks geks eigelijk ontpillen hoef ik eigelijk niet had namelijk de implanon en bij mijn vorige zwangerschappen was ik gelijk vruchtbaar 1e zwangerschap was na 3 maand 2e zwangerschap was na 1 maand dus ik snap er niks van wie kan mij helpen ps 2 keer op 1 dag testen doe ik wel als ik zie dat die licht posi is maar op alle testen staat maar 1 streep help help help
Dat zou balen zijn...misschien een late eisprong deze maand? Neem je ook geen cervixslijm waar in je cyclus? Daar kon ik het altijd duidelijk aan zien. Ik heb 5 jaar implanon gehad en werd ook snel zwanger van mijn dochter toen deze eruit gehaald was.
nee niet meer og minder als anders qua cervixslijm zal zo proberen om mijn testjes in mijn album te plaatsen
hey meid.. ik heb je foto's in je album gezien en kan idd geen positieve test ontdekken.. maar wie weet komt het wel omdat je maar 1 keer per dag test? ik had op 2-2 om 11.30 een positieve ovutest en dezelfde dag om 20.00 een negatieve test, dus als ik die dag alleen 's avonds getest had dan had ik mijn eisprong gemist.. heb je wel ovulatiebuikpijn of niet? Als je je teveel zorgen maakt zou ik een afspraak maken met de huisarts en een doorverwijzing vragen naar de gyn. liefs Daantje