al 2 dagen vroeg wakker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door wies31, 5 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik ben al 2 dagen om half 5 wakker geworden, en daarna niet meer goed kunnen slapen. :( Erg raar, normaal slaap ik gewoon door ot de wekker. Zijner meiden die het ook hebben en zwanger zijn. ik hoor er namelijk wel eens iets over, maar weet het niet zeker. Het is ook zo lastig, omdat ik altijd om half 8 pas temp. vanmorgen heb ik nog een alf uurtje geslapen voordat ik tempte. Zou de temp dan hoger of lager moeten zijn als dat je een normale nachtrust hebt? wat een vragen allemaal hè. ;)

    liefs wies
     
  2. anoul26

    anoul26 Fanatiek lid

    11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Hoi Wies,
    Ik bedenk mij eigenlijk net dat ik sinds deze week elke ochtend al vroeg wakker ben. Of dat van de zwangerschap komt weet ik niet. We zijn de afgelopen dagen ook wel vroeg gaan slapen. Maar mijn vriend slaapt wel gewoon door en ik ben echt klaarwakker om 6:00. (Ik sta altijd rond 7:30 op)
     
  3. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Ik heb ook het vermoeden zwanger te zijn en ben idd ook al een paar dagen vroeg op. Ook zelfs een paar keer midden in de nacht klaarwakker.
    Goh nooit geweten dat het daarmee te maken zou kunnen hebben :D
     
  4. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    bedankt meiden voor de reactie. Ik had vandaag nog steeds een hoge temp, maar vanacht hebben we nog sex gehad, en had daarna een bloeding. Dus of dat een voorbode is voor mijn ongi, ik weet hetniet. Ik had een tampon in gedan, maar die was leeg, en nu al 2 keeer naar de wc geweest en niets te zien. Het bloed was licht helder rood, en niet erg weinig, maar ook niet veel, en geen ppropjes. (sorry hoor) Ik heb mijn ochtendurine opgevangen, misschien dat ik later op de dag test als ik nog niet ongi ben.
     
  5. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    ik had het wel toen ik zwanger was(en het nog niet eens wist)Was klaar wakker,en helemaal uitgerust!Ook had ik altijd hele rare dromen!
     
  6. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Raar hoor ik ben 1 dag overtijd (2 x negatieve testen gehad) maar ik heb dit ook hahaha en ik ben echt geen ochtendmens! Ik heb deze keer ook echt het idee zwanger te zijn..temp is ook nog hoog 37.0 nu 2 dagen maar ik twijfel wel door de negatieve testen.. maar echt grappig want ik had ook zulke rare dromen..dat mijn vriend vreemd was gegaan en vlak voor ik wakker werd dat mijn temp was gedaald hahahahahaha
     
  7. Lilya

    Lilya Fanatiek lid

    13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Bij mij was het zo dat ik de dagen voor ik testen rond 5u wakker werd omdat ik moest plassen en toen niet meer kon slapen :) Het kan :)
     
  8. Lovelylonnes

    Lovelylonnes Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    ik ben ook veel wakker snachts en droom erg veel en vreemd.
    kan pas volgende week testen maar vandaag (innesteldag?) voel ik me ook een beetje grieperig, koorts, duizelig en niet te vergeten heeeel misselijk....


    ben benieuwd!
     
  9. Willow

    Willow Actief lid

    31 jul 2007
    339
    0
    0
    Hallo,

    Ben ook al een 1,5 week iedere dag vroeg wakker, varierend tussen half 4 en 6 uur.
    En vaak word ik ook met hoofdpijn wakker.

    Volgens mij is het vroeg wakker worden echt wel een symptoom.
     
  10. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ja dat is idd een symptoom!

    op internet kun je da ook terug vinden ik had het ook toen ik zwanger was maar ik had die tijd ook heel veel stress toen ik het nog niet wist dus gooide het daarop... maar het blijkt wel een (bijwerking) te zijn!

    succes
     
  11. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ik kon in het begin juist alleen maar slapen....
     
  12. Bloempje55

    Bloempje55 Fanatiek lid

    27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ik heb dat altijd een week voor me NOD :S

    Maar ik hoop voor je dat het niet is hoor
    x
     
  13. Lilya

    Lilya Fanatiek lid

    13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ja, ik ook, altijd slapen, behalve 's nachts :)
     
  14. Euhmzz

    Euhmzz Actief lid

    14 jun 2007
    465
    0
    0
    Ik word vooral een aantal keren per nacht wakker, zo meestal rond 2u en dan rond 5u, om 6u30 moet ik dan op. Maar ik val wel steeds terug in slaap.
    Ik weet eigenlijk niet zozeer of dat wakker worden door de zwangerschap op zich komt, denk meer door de misselijkheid. Moet 's nachts gewoon meestal op om te plassen en iets kleins te eten, en dan val ik lekker terug in slaap :)
    Die rare dromen heb ik ook, maar dat heb ik steeds als ik last heb van mijn maag, vroeger ook al, dus denk dat voor mij dat de oorzaak is :)
     
  15. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Heb het ook wel sinds enkele dagen dat ik vroeg wakker word (rond 5 uur) en moeilijk opnieuw kan inslapen. Ook heb ik heel vreemde dromen... het kan er dus wel mee te maken hebben.
     
  16. mik25

    mik25 VIP lid

    12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik weet niet zeker nog of ik zwanger ben maar ik heb juist dat ik 's avonds niet in slaap kan komen lig uren wakker naar het plafond te kijken.

    groetjes mik
     

Deel Deze Pagina