2 maand geleden bevallen en ik wil nu al zo graag voor een tweede! Wie ook?

Discussion in 'MMM clubs' started by Mama-in-love, Aug 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

May 11, 2010
    7,354
    158
    63
    Female
    Verpleegkundige
    Ik weet dat er al een langlopend topic is maar ik zou graag in contact komen met meiden die dus ook NU in deze situatie zitten..

Ons zoontje is nu twee maanden oud maar als het aan mij ligt zou ik dus nu alweer starten met een behandeling.(ICSI)
    Voor ons zoontje zijn we 5 jaar bezig geweest.

Er liggen nog 2 cryo's in de vriezer. Heb het zh een mail gestuurd of ze apart of bij elkaar ingevroren zijn aangezien mijn vriend er absoluut maar 1 wil laten terugplaatsen per keer.

We hebben nu afgesproken dat we ws met ong 4 maanden weer gaan starten met als voorwaarde dat er bij mij 8 kg af is en ik weer 5 km gemakkelijk kan hardlopen :)
    Dan ben ik namelijk weer als voor mijn zwangerschap :)

Wie nog meer??

2. karnijn

karnijn Bekend lid

Jun 22, 2011
    958
    3
    0
    Ik kan er nog niet echt over meepraten, ik moet nog een hele weg afleggen, maar wij denken er ook vaak aan om binnen het half jaar na de geboorte opnieuw te starten met Icsi. Alleen zei mijn dokter van minstens een half jaar te wachten en als je borstvoeding geeft liefst nog langer. Graag zou ik ook terug starten tijdens mijn ouderschapsverlof, ook ongeveer vier à vijf maanden na de bevalling.

Ik ben wel benieuwd hoe dit loopt als je opnieuw moet starten. Heef jouw dokter iets gezegd van wachttijd?
    Ik heb geen flauw idee hoe dit in zijn gang gaat. Moet je opnieuw hormonen nemen, Heb je minder kans als je snel na de bevalling terug start,....?

Share This Page