Al 2 jaar bezig en in de MMM. Wie ook?

Discussion in 'MMM clubs' started by Aap, Jul 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hope85

Hope85 Bekend lid

Feb 2, 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Vreemd is dat he dat dat elke cyclus anders verloopt, echt geen ene cyclus is bij mij hetzelfde gegaan.

Boeff ik hoop dat je donderdag de pregnyl kan zetten!!

Aap toen ik begin dit jaar begon met puregon en pregnyl zei de gyn dat ze het een jaar wilde gaan proberen, volgende week heb ik dus weer een gesprek en ben benieuwd of dat ze dan nog steeds wil dat we nog een half jaar zo door gaan. Sowieso wil ik een hsg want wat je al zei, misschien zit de boel wel dicht en spuit ik voor niets. Mijn man krijgt dan ook de uitslag van zijn zaad (hij is namelijk opnieuw getest omdat hij al een paar maanden veel ziek is met koorts) dus de kans bestaat dat de kwaliteit niet goed is. Aan de ene kant heb ik zoiets van doe maar iui zodat de kansen wat groter worden aan de andere kant ben ik ook bang dat ik dan kansen weggooi aangezien je iui ook niet oneindig kan doen. Lastig, maar jij hoeft dus maar 4 ronden oi toe doen en dan al over op iui?

Hopelijk test je volgende week positief Aapie!!

2. Aap

Aap Lid

Apr 18, 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    :) thanks! Hoop t ook!

Over iui: ik heb de afspraak als ik net aan ronde 5 ben begonnen en denk dat ik die dan nog af moet maken zonder iui en dat ik dan vanaf ronde 6 iui mag doen. Tis idd dubbel omdat je dat maar zes keer ofzo mag en daarna is t al ivf:$

Dus aan de ene kant wil ik ook nog wel wat langer wachten (en dat zou miss ook wel zijn wat de arts liever heeft) maar aan de andere kant krijg ikook wel weer hoop van zon nieuwe stap en is het dus mentaal denk ik wel erg fijn. Denk dat de arts t aan mij over laat en dat ik dan toch voor iui vanf ronde zes ga...

Liefs!

3. Aap

Aap Lid

Apr 18, 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    @boefff, succes met de fm morgen! Duim voor een groot ei
    @andere dames, waar zitten jullie nu in jullie cyclus? Ik dus op 10 dpo.

4. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    Dank je, ik hou jullie op de hoogte!!!

Ik ga voor je duimen aap dat je niet eens meer voor iui hoef!

Liefs

5. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    hey meiden

vandaag is mijn fm goed gegaan:) mijn 2 eitjes waren mooi doorgegroeid. moet vanavond de ovitrelle spuiten en dan zaterdag morgen de iui:) hopelijk onze laatste!!

hoe gaat het nog met iedereen?

liefs

6. Aap

Aap Lid

Apr 18, 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    jesss!!!! wat goed! en 2 eitjes, dus dubbele kansen (daar hoop ik ook elke keer op). vanaf morgen (heel even) gezellig samen op t wachtbankje dus!

liefs!

7. Aap

Aap Lid

Apr 18, 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor de rest is het trouwens wel rustig hier!
    Hoe gaat t met de andere dames?

En als er nog nieuwe dames zijn die mee willen kletsen, jullie zijn van harte welkom!

8. Hope85

Hope85 Bekend lid

Feb 2, 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    Goed nieuws boeff!! Dit nieuws wilden we horen!

Tja ik zit dus nergens in mijn cyclus... vanaf volgende week mag ik hopelijk weer mee doen!! Voor nu dus nog even afwachten.

Hoe gaat het met de rest?

9. Aap

Aap Lid

Apr 18, 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha hope, volgende week woensdag heb jij je gesprek toch? Gaan ze dan ook nog kijken of je cyste geslonken is? Hoop dat je arts dan in elk geval instemt met een hsg of kijkoperatie!

X

10. Aap

Aap Lid

Apr 18, 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier trouwens verder weinig nieuws. Verwacht ergens tussen morgen en zondag de eerste tekenen van naderende ongesteldheid. Heb altijd eerst n dagje bruinverlies en dan begint t echt. Waarschijnlijk maandag al weer uitgangsecho...

Behalve...
    Als...

Maar nee, dat zal wel niet.

Maar t. Kan wel. Toch? Pfff wil geen hoop hebben en dan weer teleurgesteld raken, maar toch blijft er een heel klein stemmetje dat zegt wie weet, wie weet, is het straks eindelijk gelukt.

Heb trouwens nul symptomen of klachten. Zelfs 0,0 zere borsten terwijl die normaal gesproken echt al vanaf 4dpo pijn doen en heel hard aanvoelen. Nu zacht en pijnloos, dus het zal deze keer wel helemaal niet....

11. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    of juist wel;) je hoeft geen symptomen te hebben! ik blijf toch nog even stiekem voor je duimen;)

ik denk ook altijd bij mezelf van, het zal toch wel niet, maar idd wat je zegt er zit ergens zoon klein stemmetje die je toch een beetje hoop geeft..

spannend zeg!!

ik heb net de ovitrelle gezet, wat een geweldige spuit is dat in vergeleken met de pregnyl zeg. wachtbankje here i come:D

liefs

12. Aap

Aap Lid

Apr 18, 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha thanks!

Ovitrelle, heb m ook n paar x gehad, idd veel fijner dan pregnyl. Gezellig dat je er bij komt op t wachtbankje, hopelijk laatste x voor ons allebei!

Liefs en slaap lekker!

13. Aap

Aap Lid

Apr 18, 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vaag hoor... begin nu ineens toch wat zere borsten te krijgen. super laat voor mijn doen (zit nu op 11 dpo) en nog steeds veel minder dan normaal.

Verder al een paar dagen krampen, kan erook al een paar nachten niet goed van slapen.

Ik haat die laatste dagen op t wachtbankje echt. Ben totaal niet productief op mn werk en de dagen duren zo lang. Zodra ik weer ongesteld ben is t over,dan ben ik natuurlijk wel teleurgesteld maar is er ook duidelijkheid. Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen maar de heftigste emoties ervaar ik de dagen voordat t definitief weer niet gelukt is... Herkent iemand dit?

@boeff: duim voor een succesvolle iui morgen!
    @hope: nog een paar nachtjes slapen en dan wordt er bij jou hopelijk ook weer e.e.a. in gang gezet!

14. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    hey meid!

ik herken je gevoel wel hoor, de eerste week van het wachtbankje ben ik altijd heel positief maar die 2e week slaat het altijd om. de twijfels slaan dan zo toe dat ik gewoon niet meer weet wat ik moet denken. die kwaaltjes zijn ook om gek van te worden he!! ik heb ook echt iedere cyclus weer andere kwaaltjes waardoor je dan toch weer hoop krijgt. doe je ook je temperatuur bij houden?

ik blijf iig toch voor je door duimen want iedere kans is er 1 en misschien is het dan toch wel gelukt;)

liefs

15. Aap

Aap Lid

Apr 18, 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanks! lief van je! ik heb het precies zo, de 2e week slaat het echt om... Ben er weer zo mee bezig nu, echt niet normaal! Ben al aan het anticiperen op weer een teleurstelling maar stiekem in mijn achterhoofd heb ik toch ook wel hoop. Pfff zo vermoeiend dit!

Ik heb deze cyclus voor het eerst niet meer mn temperatuur bijgehouden want ik heb nu al zovaak pregnyl gebruikt (ook al in combi met clomid) en dat zorgde altijd voor een eisprong zodat ik dat ondertussen wel vertrouw. Behalve die extra check zorgde t voor mij alleen maar voor extra stress en teleurstelling als mn temp al weer n paar dagen voor NOD omlaag ging dus probeer t nu ff zonder. Temp jij?

x

16. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    ik temp wel ja:) niet zozeer om te zien of ik een eisprong heb want ik weet ook zeker dat ik die heb maar gewoon om de testjes te besparen,, mijn temp daalt ALTIJD op 12dpo en ik word ALTIJD ongi op 13dpo. dus dat gedeelte van mijn cyclus werkt echt perfect en daar ben ik wel blij om:)

het is idd weer een teleurstelling als de temp daalt maar ik weet dan wel waar ik aan toe ben en dan kan ik weer aan de volgende ronde gaan denken. onzekerheid kan ik echt niet tegen!

hoeveelste ronde is dit voor jouw? ik merk aan mezelf dat ik er iedere ronde weer minder mee bezig ben eigenlijk, maar ben nog steeds erg positief over het spuiten van de puregon en ovitrelle.. ik geloof ook echt dat het hier mee gaat lukken!

liefs

17. Aap

Aap Lid

Apr 18, 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo ik vind jouw positiviteit wel echt bewonderingswaardig hoor!! ik heb dat sommige dagen wel maar sinds een paar maanden vaak ook niet (meer) helaas. Ik ben na ronde 14 gestopt met tellen maar ik zit denk ik nu ongeveer op ronde 18 ofzo... jij?

18. Aap

Aap Lid

Apr 18, 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    oja en mijn temp daalde vaak ook al op 12 dpo maar dan werd ik pas 15 dpo ongesteld en had ik in de tussentijd toch stiekem hoop gehouden (en een miljoen keer gegoogled op "lage temp toch zwanger" en dan vind je altijd wel een succesverhaal...) waardoor ik ipv 1 dag, 4 dagen verdrietig was... vind het echt wel rustig nu zonder tempen.

Mag ik trouwens vragen hoe oud jij bent?

19. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    pff dat is allang zeg.. ik ben ook al anderhalf jaar bezig maar zit pas op ronde 10 en dan heb ik de 2 niet aangeslagen rondes clomid meegeteld. dit is nu mijn 8e ronde spuiten en 3e iui. omdat ik de eerste 5 rondes steeds cystes had lag ik steeds een maand stil vandaar dat ik pas in ronde 8 zit.

ik denk dat mijn positiviteit ook een beetje komt doordat ik nog erg jong ben.. ik ben pas 24 dus het is niet zo dat de biologische klok al mee gaat tellen. natuurlijk hoop ik wel dat ik snel zwanger word! ik heb de laatste tijd ook veel afleiding ik denk ook dat dat veel helpt!

liefs

20. Aap

Aap Lid

Apr 18, 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, vind het ook wel erg lang. ik had nl nog wel cylussen van mezelf maar alleen super onregelmatig (26-70 dagen). Had dus al zon 8 pogingen gehad in mn natuurlijke cyclus voordat ik aan de clomid begon, toen 1 x clomid 50 niet aangeslagen (niet meegeteld), 6 x clomid 100 aangeslagen, 1 x natuurlijk (ivm kijkoperatie) en nu 3 x met puregon. vandaar al ronde 18.

En afleiding helpt zeker! Dat merk ik ook echt!

Share This Page