Al 2 jaar bezig en in de MMM. Wie ook?

Discussion in 'MMM clubs' started by Aap, Jul 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    ik ben gelukkig heel snel naar de gyn gemogen omdat ik al wist dat ik heeeel onregenmatig ongi was en ik heb factor V leiden (stollingsziekte) dus ik wou meteen naar de gyn.. gelukkig was dit geen probleem anders had ik eerst zelf een jaar moeten proberen.

bij de gyn heb ik toen ook meteen een uitstrijkje gehad wat niet goed was. pap3a, daar hebben ze me toen ook nog eerst voor moeten behandelen. gelukkig is daar nu alles goed mee:)

ik denk dat dit wachtbankje voor mij een eitje gaat worden want we zijn druk aan het verbouwen in ons nieuwe huis en heb sinds een tijdje een pup erbij waarmee ik cursus doe dus afleiding genoeg:D

liefs

2. Aap

Aap Lid

Apr 18, 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D ben duidelijk te veel bezig met eitjes, want t koste drie x lezen voordat ik dit begreep!

Zo hee wat heftig, pap3a, daar zul je wel enorm van geschrokken zijn! Fijn dat alles nu goed is!

En krijg je ook nog extra meds oid voor die stollingsziekte? Ik heb wel eens gelezen dat dat de kans op innestelling kan beinvloeden toch?

3. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    hahahahahaha:D:D moest even lachen om je reactie,, dan ben je idd teveel met eitjes bezig:p

ik zal je eerlijk zegge, ik had geen flauw idee wat pap3a was. ik kreeg die brief en las hem. dacht zal wel goed zijn allemaal.. toen gaf ik die brief aan mijn moeder en die zei meteen dat het niet goed was! moest die dag toch in het ziekenhuis zijn dus ze hebben me toen meteen alles uitgelegt en kon ook meteen de week erna geholpen worden:) stelde gelukkig allemaal niet zoveel voor:)

ik krijg op het moment niks voor de stollingsziekte maar ik moet wel even aan mijn gyn na gaan vragen hoe dat precies zit als ik dadelijk een keer zwanger word. heb al een paar keer gelezen dat het miskramen kan veroorzaken en daar zit ik echt niet op te wachten.

of het de kans op innesteling kan beiinvloeden weet ik niet.

liefs

4. Aap

Aap Lid

Apr 18, 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha boefff, hoe is de iui gegaan?

5. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    hey!

nou mijn 3e iui zit er weer op.. deze keer een score van 20 miljoen, de helft minder als de vorige 2 rondes maar de beweeglijkheid was met 200% gestegen dus dat was helemeel goed:D nu weer 2 lange weken wachten!!

@aap, hoe gaat het nog met je?

liefs

6. Aap

Aap Lid

Apr 18, 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha boefff, dat klimkt goed zeg! En 20 miljoen is nog steeds goed toch?
    Zo bizar eigenlijk he, we hebben er maar eentje nodig...dan kun je je toch niet voorstellen dat er niet eentje van de 20 miljoen t haalt?!

Nu de wachtweken weer zien te overleven inderdaad! Ik ga in elk geval voor je duimen!

Hier ben ik nog steeds aan t afwachten en de spanning begint nu toch wel weer te stijgen.... Gelukkig vanaf eind vd middag tm zondagavond veel afspraken dus hopelijk vliegt t weekend voorbij.

Hoe lang is jouw lf eigenlijk? Ik werd afgelopen 2 rondes op de dag van de pgnyl injectie ongesteld, dus heb, al s ik uitga van een eisprong op de dag of twee dagen na de pregnyl een lf van 10-11 dagen (dag met spotting die ik altijd heb voor ongesteld worden meegerekend in lf)

Liefs!

7. Aap

Aap Lid

Apr 18, 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja en afgelopen keer heb ik de pregnyl dus op zondagochtend 11 uur gezet..l

8. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    hey!!

20 miljoen is perfect gelukkig:) vanaf 10 miljoen is het goed! idd je zou toch denken dat het er iig 1tje moet halen..

mijn lf is altijd precies 13dgn! ben wel blij dat dat altijd hetzelfde is!

dus je hebt morgen, 2 weken geleden de pregnyl gezet? dan heb ik toch goede hoop voor je als je normaal een lf van 10/11 dagen heb want dan zit je nu op 12 dpo!

toch misschien stiekem testen?:p

liefs

9. Aap

Aap Lid

Apr 18, 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neeeee ik durf niet!!!! Wacht toch t hele weekend af! Heb al zoooooo veel negatieve testen gehad, wil er niet nog een zien...

En heb t denk ik niet goed uitgerekend. Vorige rondes steeds zondag pregnyl, dinsdag dan ei (of maandag al) en dan zaterdag spotting en zondag ongesteld. Dus, in geval van di ei, dan is wo1 dpo.... En de zaterdag van spotting 11 dpo en de zondag van ongesteld zijn 12 dpo en is de lf dus 11 dagen toch? In t geval van ei op maandag is de lf dan 12 dagen. Dus heb met puregon en pregnyl een lf van 11 a 12 dagen.

Maar goed t duidelijkst is denk ik nog dat ik tot nu toe precies op de dag van de pregnyl ongesteld wordt (zou morgen zijn) en de dg ervoor spotting ( vandaag dus). Echt zo spannend! Endaar komt bijdat ik vorige kerende pregnyl savonds zette en nu al sochtends dussss als er vandaag nog niets te "spotten" is ben ik bang dat ik hoop ga krijgen....

Ahhhh. Losing it hierzo!

10. Aap

Aap Lid

Apr 18, 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff hoezo er veel mee bezig zijn! Als ik twee jaar terug mn eigen bericht had gelezen had ik diegene die dit had geschreven echt n beetje obsessief gevonden. Nu weet ik dat dit er gewoon bijhoort. Ga t mezelf ook niet (meer) kwalijk nemen dat ik na 2 jaar proberen en afwachten, een operatie, ongeveer 80 inwendige echos, pillen en injecties er veel mee bezig ben. Heel knap als anderen t dan nog los kunnen laten, maar ik in elk geval niet!

Hoe is dat bij jullie?

11. Aap

Aap Lid

Apr 18, 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh gelukkig, dan zitten jullie helemaal goed! Hoop zo voor je dat dit m wordt!

Liefs!

12. Aap

Aap Lid

Apr 18, 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou weer niet hoor.... bruinverlies op 12dpo, ik weet.wel hoe dat afloopt. kl*tezooi...

13. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    Tjongejonge wat balen zeg, had zo goede hoop voor je!!

Liefs

14. Hope85

Hope85 Bekend lid

Feb 2, 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ach Aapje toch!! Wat een teleurstelling weer, meis dikke knuffel van jou!! Laat je verdriet en teleurstelling er maar zijn he.

Wat betreft het er 24/7 mee bezig zijn. (Nou nog wel meer dan 1x in het uur hier) dus hier nog zo'n freak! Helaas het hoort er inderdaad bij dus je zeker niet verontschuldigen!

Boeff goede score.. en wie weet lag het er wel steeds aan dat ze net niet beweeglijk genoeg waren.. laten ze dit keer nou eens op je eitje afstormen!! hihi.

Hoe is het met de rest?

Hier alle dagen tot woensdag aan het aftellen.. ben gewoon bang dat ze straks zegt ga nog maar een half jaar zo door. Zie ik eigenlijk niet zo zitten.

15. Aap

Aap Lid

Apr 18, 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff nu echt ongesteld... :( nouja nog een zo'n ronde en dan waarschijnlijk iui.
    thanks voor t meeleven hope en boefff. jullie zijn schatten!

hope, ik hoop (haha) dat de arts je niet langer zo aan laat rommelen. zou echt heel duidelijk aangeven dat t mentaal ook beter voor je is als er stappen ondernomen worden. wat.zou je zelf graag willen? eerstkijkoperatie en als dat goed is iui?

boefff, duim voor meer succes bij jou!

16. Hope85

Hope85 Bekend lid

Feb 2, 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    He Aap!

Hoe voel je je vandaag, de ergste teleurstelling al weer te boven? Heb je al een afspraak voor een echo gemaakt?

Ik zit inderdaad aan deze volgorde te denken, maar al moet ik zo nog paar rondes doorgaan lijkt het me niet erg als ik dan in ieder geval maar weet dat ik bijna aan iui kan beginnen.

17. Claro84

Claro84 Actief lid

Aug 6, 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boeff, heel veel succes op het wachtbankje.
    Aap, oh nee toch. Wat ontzettend jammer.
    Hope, duim mee voor woensdag goed nieuws J.

18. Aap

Aap Lid

Apr 18, 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee claro! hoe gaat t met jou?

19. Aap

Aap Lid

Apr 18, 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha hope, zit helaas nog midden in de teleurstelling... bleh heb het echt zo gehad.... Vandaag uitgangsecho gehad en dan vlge week maandag weer eerste fm. Blegh weer de hele week prikken :(

Hoop voor je dat je overmorgen een beetje duidelijkheid krijgt en dat de arts een beetje luistert naar je wensen. Ik denk zelf dat ik nog 2 rondes zo door moet en dan in september begin met iui, dus wie weet beginnen we daar samen mee.

20. Hope85

Hope85 Bekend lid

Feb 2, 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ja zou kunnen, zou wel gezelllig zijn, maar ik hoop dat tegen de tijd dat het september is dit forum al gesloten is.. hihi nu ben ik wel erg positief! En geloof daar zelf eigenlijk ook niet in.

Ik herken je gevoel wel hoor, dat zeg ik ook zo vaak tegen mn mannetje dat je al ongesteld wordt is zo balen, maar wetende dat er weer maand mmm bij komt met prikken, echo's, spannende tijden dat is ergst! Maar ff doorzetten meid je weet waar je het voor doet!

Claro hoe ist?

Share This Page