Hope, mooi. Die kan gaan springen J. Aap, duim voor je dat je niet meer over moet stappen op ivf maar dat het gewoon nu lukt . Bij ons was ivf echt een verademing. Wisten al een aantal maanden dat het zo niet ging omdat het dicht zat, waren blij dat we eindelijk nog eens een kans kregen. Boefff, spannend. Duim voor je.
hey meiden! hier is het ook weer niet gelukt vrees ik, mijn temp was super laag vanmorgen dus verwacht morgen ergens mijn ongi. hopelijk heb ik er geen cystes aan over gehouden want voelde de eerste week erg veel druk in mijn eierstok. liefs
@boefff,:x balen zeg! hoop dat je temp morgen weer omhoog vliegt en t toch raak is! De moed nog niet opgeven hoor, mijn schoonzusje had ook een tempdip op 11 dpo en daarna ging ie weer net zo hard omhoog en was ze hardstikke zwanger! @claro, weet je al meer over de planning voor deze keer? Gaat de terugplaatsing door? @hope, succes morgen bij je FM. Hoop voor jou op een rijp ei en voor mij op een duidelijke dominante follikel. Ik verwacht er nu toch wel eentje van 14 a 15, dus dan lliggen we maar een paar dagen uit elkaar! @all, thanks, zijn heel blij dat zaad goed is! En idd hopelijk is IVF niet eens nodig. Claro, ik snap wat je zegt, IVF zou aan de ene kant voor ons ook een verademing zijn. Je wilt toch graag dat je ergens mee bezig bent wat nut heeft en nu bieden ze de optie met de grootste kansen aan! Aan de ene kant wil ik dus liever gisteren dan vandaag beginnen met IVF, maar aan de andere kant zie ik zelf echt ook nog wel de toegevoegde waarde van IUI en wil ik zoveel mogelijk kansen benutten. Ze gaan ons na IVF niet meer laten beginnen met IUI dus als we nu met IVF beginnen slaan we gewoon een stap over. Net ook weer een college gesproken bij wie de laatste terugplaatsing ook niet succesvol was (had ook maar 1 bevruchting per punctie) en voor haar houdt t dan op. Als je zoiets hoort denk je ineens weer, tsja laat ik dat half jaartje extra dan maar gewoon goed benutten! Daar komt bij dat mijn eileiders goed doorgankelijk zijn, dus ook met IUI moeten we goede kansen hebben! Nouja, we horen t wel tijdens onze afspraak medio augustus! En wat er ook wordt voorgesteld, ik ga in elk geval niet langer dan t/m augustus met t huidige traject door. Dan heb ik namelijk al 22 eisprongen ofzo gehad en dan weten we volgens mij echt wel zeker dat het daar niet alleen aan ligt en is t echt tijd voor wat extra hulpmiddelen! Liefs!
helaas meiden, ben alweer ongi.. wel 2 dagen eerder dan normaal:S heb altijd een lf gehad van 13dgn en nu ineens 11dgn.. zou dat niet kort zijn? naja, heb er wel met mijn gyn over vrijdag,, dan heb ik weer mijn uitgangsecho. verwacht dat ik cystes heb liefs
Ha boefff, wat balen zeg! Gaat het een beetje? Is het wel echt een ongesteldheid? Vind het zo raar dat je lf ineens maar 11 dagen is! Trouwens op zich is een lf van 11 gewoon prima. Heb ik ook en valt helemaal binnen de normale range volgens de gyn. Hoop echt dat je geen cystes hebt! Sterkte met over de teleurstelling heenkomen. X
Boeff wat balen zeg!! Wat een teleurstelling... sterkte meis! Een lf van 11 dagen is gewoon binnen de norm hoor. zelfs mijn lf van 9 dagen van de laatste ronde vond de gyn normaal. Hopelijk heb je geen cystes vrijdag. Sterkte!!
ja tis wel echte ongi helaas.. nu gaat het weer goed met me vanmorgen toen mijn temp dus weer zo laag was baalde ik wel echt flink want had best een goed gevoel over deze ronde. moet het altijd even laten bezinken en dan gaat het weer prima we gaan er weer voor liefs
blehh follikel is maar 1 a 1.5 mm gegroeid. Er zitten er nu een zootje van 10 en 1 van (tadadadaaa) 11.5. Dat schiet nog niet echt op! Hoe was ie bij jou Hope? En boefff, heb je al je uitgangsecho gehad? Hoop dat er geen cystes zitten!!!
Bah aap dat schiet niet op!! Wanneer moet jr weer? Ik had ook verwacht dat de pregnyl gezet kon worden maar hij was nog net te klein dus ik mag morgen terug komen en dan de pregnyl. Zaterdagavond id dan mijn eisprong. Boeff ik vind knap dat je maar ochtendje teleurgesteld bent hier kan ik er echt wel dag ziek van zijn als ik weer ongi wordt. Hopelijk heb je geen cystes!
hey meiden! hier heeft de ongi niet doorgezet:S had gister heeeel klein beetje bruin met afvegen en 1x wat helder bloed(ook zo goed als niks) vandaag ook weer een klein beetje bruin maar temp was wel gewoon laag. ik weet ook niet echt wat ik hiervan moet denken.. als het vandaag iig niet door zet word het pas zaterdag of zondag dat ik mijn uitgangsecho heb.. @aap, balen zeg dat je eitje nog niet echt doorgegroeid is maar het kan beter langzaam gaan dan dat je dadelijk overstimulatie ofzo hebt. @hope, jij dus al bijna je eisprong spannend!! hopelijk over 2 weken een mooie positieve test voor je!! liefs
Ik weet nog niet wanneer mn volgende FM is, wordt straks gebeld. Vind t op zich niet zo erg hoor dat t ff duurt, zo ging t de laatste 2 keer ook en dan had ik 2 dagen later een mooie follikel! Baarmoederslijmvlies was trouwens goed, al 7.5 mm dus dat geeft ook wel aan dat er ieg iets aan t gebeuren is! @Hope, fijn dat je bijna weer je ei hebt! Weer een nieuwe kans en wie weet.... @Boefff, ehmm ik ga t toch zeggen hoor...ook al wil ik je geen valse hoop geven... ehh is het niet heel misschien eventueel soms een innestellingsbloeding geweest? ondanks die lage temp? Misschien moet je er toch maar n testje tegenaan gooien?
Ja boeff ik denk zelfde als aap.. als nog niet doorgezet heeft zal ik ook testje doen dan weet je t zeker. Ik wil je geen valse hoop geven, maar t zou innestelingsbloeding kunnen wezen.
hey! ik ga zoiezo niet testen voor mijn nod,, en STEL het zou een innesteling zijn dan is de kans groot dat de test nog negatief is.. ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren want dan is het 13dpo en dat is de dag dat ik altijd ongi word.. ik vind het nu wel heel spannend en wil mezelf ook geen valse hoop geven. @aap, succes alvast voor zondag,, hopelijk heb je dan een mooi ei!! liefs
boehoehoe, weg ieniemienie klein sprankeltje hoop.. ongi is doorgezet... natuurlijk na 5 uur zodat ik niet meer kan bellen voor de uitgangsecho. dat word dus zaterdag dat ik die heb. nu heb ik iig wel zekerheid liefs
BOEHHH!!! nee he... echt irritant dat je dan weer hoop krijgt als het niet doorzet en je vervolgens een dag in spanning zit. Succes zaterdag... hopelijk geen cystes voor je! Aap succes zondag!
Nooooooo, wat balen zeg boefff! Bah bah bah, sterkte met de teleurstelling verwerken. Zal duimen voor geen cystes zondag!
Hier is de pregnyl gezet, mn eitje had nog groeispurtje gehad en was 19mm! Dus morgenavond mn eisprong en dan 2 weken op de wachtbank. Hopelijk volg je me snel aap. Succes met jullie echo's zondag. Hopelijk geen cystes boeff.
Zo, ik ben terug van vakantie dus ik kan hier lekker komen meepraten! Ik heb vandaag een gesprek gehad in het zh en we gaan de kijkoperatie doen. Ik zit nu op cd 30, ben niet zwanger (vastgesteld via bloedtest) en krijg nu een kuur Provera van 10 dagen om menstruatie op te wekken. Dan moet ik bellen op cd 1 en op cd 8 ongeveer krijg ik de operatie. Spannend! Aap: succes met de fm! Boeff: hopelijk heb je geen cystes en mag je weer aan de slag! Hope: wat fijn dat je ei in aantocht is! Zet hem op !