hey meiden! helaas weer cystes in beide eierstokken. begin volgende week ergens met mijn kuurtje provera en als ik dan weer ongi word mag ik weer beginnen vind het eerlijk gezegd niet zo'n ramp. heb nu even een paar weekjes niks. das ook wel weer even fijn @bonita, fijn dat je terug bent als je dadelijk ongi word na de provera ga je niet spuiten ofwel? @hope, klus ze vanavond liefs
Ha bonita, welcome back! Spannend dat je een kijkoperatie krijgt! Hoop dat alles er goed uitziet bij je! boefff, shit, wat balen,weer cystes. Geeft wel rust dat je nu niks kan maar t is fijner als alles gewoon gaat zoals t moet natuurlijk! Hope,t aftellen is begonnen dus ga voor jE duimen! Hier zondag weer FM gehad en er was NIETS maar danook helemaal niets gebeurd in drie dagen en dat terwijl ik al op cd 16 zit. Dus nog steeds een dozijntje follies van 10 a 11 and that's it. Blehhhh, vind het zwaar irritant. Nu morgen weer FM en als er dan weer niets is gebeurd wordt de dosis puregon opgehoogd. Moet dus nog weer ff langer geduld hebben... Liefs
Hey Bonita! Leuke vakantie gehad? Succes met kuurtje en daarna je kijkoperatie, hopelijk ontdekken ze niets schokkends. Aap wat super balen dat er helemaal niets gebeurd. Echt irri! Ik had het vorige maand ook en je geduld wordt dan zo op de proef gesteld. Je denkt echt bij jezelf waarom spuit ik en gebeurt er niets?? Hou vol he meis, succes morgen!! Boeff even genieten van de rust die je nu verplicht moet nemen.
Zooo fm nummer ontelbaar gehad en mn follie is wel een hele mm gegroeid in twee dagen tijd. Heb er nog steeds een dozijntje van 10 mm en 1 van 13. Donderdag weer een fm, hopen dat die groeispurt nu eindelijk begint! Hoe is t met jullie? Xxx
Aap: balen zeg dat je follikels niet zo hard groeien. Hopelijk zit er morgen een prachtige follikel... Ik duim voor je! Lijkt me wel shit als je telkens voor een fm moet gaan en het heeft nog niet het gewenste resultaat. Hope: hoe is het op de wachtbank? Wanneer heb je je nod?
hey meiden! @aap, balen zeg dat je follikels zo traag groeien MAAR beter te langzaam als te snel en dat je dadelijk overstimulatie hebt.. hopelijk heb je snel een mooie grote follikel!! @hope, hoe gaat het op het wachtbankje? @bonita, hoever ben je nu met de provera? hier lekker aan het genieten van het weer dat maakt al een hoop goed ga denk ik vrijdag of zaterdag met de provera beginnen en dan hopelijk over 2 weekjes weer spuiten liefs
Hello ladies, bij voorbaat sorry voor t ego berichtje maar moet t ff van me af schrijven.... Vandaag FM gehad en als de echoscopiste dat ding in een bepaalde hoek deed, met haar ogen kneep en ruim meette dan leek t wel alsof..... mn follie..... 0.5 mm was gegroeid. Ja jullie lezen het goed 0.5 mm, en niet cm. Oftewel ik heb nu een follikel van 13.5 ipv 13 mm. Afgerond is er dus eigenlijk gewoon helemaal NIETS gebeurd. AARRRGGGHHHHHHHH! wordt helemaal simpel van al die ritjes naar het zh om te zien dat er niets gebeurt! Bah bah bah. Ben er helemaal klaar mee! En we kunnen ook pas op vakantie als klaar ben met de FM dus dit is dubbel pech. x
Blegh wat balen zeg, hoef je de puregon niet op te hogen want het schiet niet echt o zo hè!!? En al helemaal balen dat je nog niet o vakantie kunt!! Hopelijk gaat er snel wat gebeuren!! Wanneer heb je weer een fm? liefs
Ha boefff, hoe gaat ie met jou? De arts die me belde nav de echo gaf idd aan dat ik maar moest ophogen naar 75e. Ze vinden t erg raar dat er niets gebeurd, zit nu al op cd 19 en heb normaal een follikel van 18 a 19 tussen dag 8-12. Ze hebben geen idee hoe dit kan en tis nu hopen dat de extra puregon de follikel van 13 mm net dat laatste diwtje gaat geven zodat ie eindelijk doorgroeit. Tis wel echt ff spannend want er zitten er ook heeeeel veel van 11 dus t is hopen dat die niet mee gaan doen. Zaterdag weer een FM, vind het echt spannend! Hoe gaat t met de rest van de dames?
Hey aap! Wat ontzettend shit zeg.. en dan ook nog eens je vakantie waar je op moet wachten. Mijn vorige ronde gebeurde er ook ineens niets meer en na de ophoging gelukkig wel. Hopelijk kan de pregnyl snel gezet worden en kunnen jullie vsn een welverdiende vakantie genieten. Op de wachtbank gaat prima. Moet nog een week. Fijn weekend meiden!
aap: wat rot dat de follikels nog steeds niet groot genoeg waren! Hoeveel eh spoot je eerst, aangezien je nu moet ophogen naar 75? Bij mij zijn ze begonnen met 75 destijds en dat bleek altijd goed te werken. Maar dat is natuurlijk per persoon verschillend. Wanneer moest je ook alweer voor de volgende fm? De duimen draaien in elk geval! En het is inderdaad helemaal balen dat je nog niet op vakantie kan! Hebben jullie plannen om weg te gaan? Of moet je nu last-minute wat gaan boeken? boeff: ik moet nog 3 pilletjes Provera, vandaag t/m zondag. Ik ben benieuwd wanneer ik ongesteld word. Ik heb al eens gehad dat ik meteen de dag na de Provera ongesteld werd, maar ook al eens 8 dagen later. Niks van te zeggen dus. Ga jij dit weekend weer beginnen met Provera?
hey meiden!! @aap, succes morgen met je fm, hopelijk is de 75eh genoeg geweest om je follikel een mooi groeispurtje te geven. met de puregon kun je er toch niks van zeggen, iig bij mij niet. de ene ronde heb ik op dag 14 met 75eh een follikel van 20mm en de andere ronde zit ik op cd 25 met 100eh en zelfs 1x 125eh. @bonita, ik ga vandaag beginnen met de provera, word altijd 3 dagen na mijn laatste pilletje ongi dus dat is altijd wel snel als je dan ongi word moet je dan ook meteen bellen voor de kijkoperatie? en hoelang daarna mag je dan weer beginnen met spuiten? @hope, nog een weekje! 2e week vind ik altijd het moeilijkst, ik duim iig voor je!! liefs
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa finally! 75 eh did the trick! Een van 17, 15 en 12! Zodirect de pregnyl zetten! De arts denkt dat die van 17 sowieso gaat maar die van 15 waarschijnlijk ook... Hoop t, want dat betekent dubbele kansen! Yesyesyes, en dan nu een vakantie boeken! @boefff, succes met de provera. Heb je er veel bijwerkingen van? @bonita, nog 1 pilletje van de provera en dan afwachten! Succes! Ik heb ook een kijkoperatie gehad dus als je nog dingen wilt weten ofzo, let me know! @hope, oehoehoe nog een weekje wachten.... Die tweede week gaat altijd zo langzaaam vind ik, hoop dat ie voor jou voorbij vliegt! Weet je al wanneer je gaat testen? @claro, hoe is t met jou? Is je tp nog doorgegaan? Liefs!
joepie wat goed!! hopelijk springen ze allebei dan heb je idd dubbele kansen! waar gaan jullie heen op vakantie? ik heb nooit geen bijwerkingen van de provera gelukkig hopelijk begin ik over 2.5 week weer met spuiten liefs
Ja he Hoop ook echt dat ze allebei gaan, maar als die van17 mm in elk geval maar gaat, dan ben ik al blij! Hoop ook dat je snel ongesteld wordt met de provera en dat er dan geen cystes meer zitten en je kunt gaan spuiten! Wij gaan lekker op vakantie! Kom hier af en toe tussendoor nog wel ff kijken maar zal niet zo vaak zijn als normaal. Hope, ik blijf duimen voor je hoor! Xxxxx
aap: goed hey ! Nu heerlijk op vakantie en dan is het maar weer afwachten geblazen! Gelukkig heb je dan wat afleiding op vakantie. Hoe lang gaan jullie weg? Heb jij na de kijkoperatie trouwens nog erge last gehad ervan? Ze zeiden tegen mij dat je vooral last kunt hebben van een soort "spierpijn" aan je schouders en middenrif, van dat gas dat ze inspuiten, en dat je nog last kunt hebben van bloedverlies. Wanneer ben jij weer gaan werken na de operatie? boeff: als ik ongesteld word, moet ik meteen bellen voor de kijkoperatie. Die wordt normaal gesproken rond cd 8 gedaan, maar bij mij mag het tussen dag 8 en 14, omdat ik toch altijd lange cyclussen heb. De ronde van de kijkoperatie mag ik niet spuiten. Dus dan beginnen we als het goed is de ronde erna weer met spuiten.
Ha bonita! Thanks, ben super opgelucht! we gaan lekker tien dagen naar de zon heel veel zin in! Na de kijkoperatie was ik vooral moe en duf van de narcose en had ik pijn aan de wondjes en een blauwe buik. Beide dingen had ik de dag vann operatie en de dag erna vrij heftig maar na twee dagen werd t echt wel veel minder. Was woensdagochtend geopereerd en ging me vanaf vrijdag steeds beter voelen maar vr en za sliep ik nog wel veel. Zondag voelde ik me weer fit en maandag ben ik weer aan t werk gegaan. Die schouderpijn heb ik alleen woensdagmiddag gehad en was na twee paracetamol niet heftig meer. Vanaf donderdag heb ik daar geen last meer van gehad! Hoop dat jij er ook niet al t e veel last van hebt en dat de uitslag goed is!!! Liefs!
Weet een van jullie dit? Ik moet vandaag de laatste pil provera nemen maar ben sinds vannacht hartstikke ongesteld. Moet ik die laatste pil nog pakken? Er staat niks over in de bijsluiter en er staat ook niet op dat je de kuur perse moet afmaken
Ha bonita, Volgens mij komt dit wel vaker voor hoor, ik weet alleen niet zeker wat je nu moet doen. Ik zou denken dat je die laatste pil niet meer nodig hebt, maar dat t ook geen kwaad kan. Je kunt waarschijnlijk t beste in t forum vruchtbaarheidsbehandelingen oid deze vraag even posten. Ik heb t best wel een aantal keer gelezen dus verwacht dat je snel antwoord krijgt! Spannend dat je nu dus met een dag of 10 je kijkoperatie hebt! x