De uitslag van de operatie was goed, alles zag er goed uit! Dus volgende ronde gaan we weer vrolijk aan de slag met de Fostimon en de Pregnyl!
Wat fijn bonita! Geeft vast een goed gevoel dat de uitslag goed was. Op naar de volgende ronde! Aap hoe is je vakantie??
ha, mijn vakantie is heerlijk! echt ff helemaal bijkomen. wel ook hier spannendom in week 2 te.zitten. nod is overmorgen.....
Aap weet je al iets? Heb je nog testje gedaan? Boeff hoe gaat bij jou? Ben je al weer nieuwe ronde gestart? Mijn eitje groeit traag hij is nu 13 en ga komende week op vakantie dus ik hoop dat ie nog ff zn best gaat doen!
Balen dat je eitje zo traag groeit. Stel dat die nog niet groot genoeg is, kun je dan wel gewoon op vakantie gaan? Bij mij zeggen ze altijd dat persé echocontrole moet plaatsvinden, dus dat je dan niet weg kunt. Hopelijk kun je lekker met vakantie!
Nou we gaan pas eind vd week, dus tegen die tijd is die klaar of kunnen we vrij goed uitrekenen wanneer die groot genoeg is en dan zou ik de pregnyl zelf moeten zetten maar hoop echt dat hij voor die tijd klaar is hoor, want zit daar niet op te wachten. Ik heb voor dat we startte overleg gehad en aangezien ik cd 18 op vakantie ga en mijn ei normaal gesproken voor die tijd klaar is ben ik gestart maar je zal net zien dat mn ei juist nu sloom gaat doen. Ach komt vast goed hij heeft nog even.
Aap: heb je al getest?? Spannend!! Hope: hoe is het met je eitje? Hopelijk maakt die een beetje vaart, zodat je lekker op vakantie kunt. Hier ben ik aan het testen met ovu-testen om te zien of ik misschien toch een eisprong ga krijgen. Ik had de testjes nog liggen en als ik Fostimon en Pregnyl spuit heb ik er toch niks aan. Tot nu toe nog geen positieve test. Maar op het moment heb ik daar toch niks aan, want ik heb nog bloedverlies van de operatie. Hopelijk is dat snel voorbij.
hoi dames,.ben weer terug. nu op 17 dagen na pregnyl en nog niet ongesteld.... durf niet te testen.....
Ohhh, zou het raak zijn? Doe je ook temperaturen (misschien dat je temp nog wat aanwijzingen geeft)? Ik zou als ik jou was morgenvroeg testen. Als je niet zwanger bent, dan kun je het maar beter meteen weten. En op 17 (morgen 18) dagen na Pregnyl lijkt een test me wel betrouwbaar. Heel veel succes, mijn duimen draaien!
bonita, ik weet t, zou eigenlijk moeten testen maar durf echt niet. als k morgen geen ongiverschijnselen.heb.doe ik .t.echt! liefs
Hallo dames, In juli 2010 gestopt met de pil en helaas nog niet zwanger. Begin dit jaar bij de fertiliteitsarts geweest voor allerlei onderzoeken (o.a. HSG, zaadonderzoek etc.). Uitslagen waren allemaal goed. Na nog 5 maanden zelf geprobeerd zwanger te worden, gaan we deze week beginnen met IUI. We vinden dit heel erg spannend, maar alles voor het goede doel. Succes aan alle dames die nog bezig zijn om zwanger te worden.
aap: ik weet het, het is gemakkelijk gezegd als buitenstaander dat je er toch even een testje tegenaan moet gooien. Niet testen en hoop hebben is ook altijd fijn, ik weet er alles van . mysteriousgirl: welkom hier! IUI lijkt me inderdaad heel spannend. Voor ons is dat nog niet in beeld, ik doe hormonen spuiten i.v.m. PCOS. Doe je de IUI gewoon in je eigen cyclus (zonder hormonen)?
hey!! @aap, heb je getest!!?? @mysteriousgirl, welkom ga je iui doen in je eigen cylcus of met hormonen? ikzelf doe ook iui alleen dan met hormonen. hier heb ik vandaag een fm gehad op cd10 en had al een ei van 23mm!!! dus meteen de ovitrelle moeten zetten en morgen rond een uur of 12 heb ik de 4e iui! we gaan er weer voor. liefs
boeff, wat goed! En morgen alweer de IUI, je gaat als een trein!! Hopelijk kom je de tijd op het wachtbankje goed door en heb je over een kleine 2 weekjes goed nieuws te melden! aap: hoe is het ermee? Heb je al een testje durven wagen?
boefff, heel veel succes deze ronde en duim mee dat het goed gaat. Aap, whaa super. Een dikke poficiat.