Aap gefeliciteerd meis!!! Wat super tof!! Echt fantastisch voor je. Boeff voor jou ook goed nieuws! Succes met je IUI... Mysteriousgirl welkom! Hier minder goed nieuws... ik had een ei van 13/14 mm maar helaas wilde hij afgelopen week ondanks het spuiten niet doorgroeien?? Soms is mijn lichaam echt niet te volgen. Aangezien we morgen op vakantie gaan, is er besloten te stoppen en te beginnen met een kuurttje duphaston en dan na de vakantie weer opnieuw beginnen. Jammer. Maar ik ga sowieso genieten van de vakantie. Dus meiden ik spreek jullie over 3 weken weer. Aap en Claro geniet van jullie wondertjes in jullie buikjes.. hopelijk mogen wij jullie snel volgen!!
Aap: gefeliciteerd!! Hope: jammer dat je eitje niet verder gegroeid is. In elk geval een hele fijne vakantie gewenst!
@Aap gefeliciteerd! @Hope85 Dankjewel! Dat is balen! Hopen dat wij binnenkort ook met goed nieuws komen
Mag ik meeschrijven? Ik zit sinds januari 2012 in de MMM en wij zijn ondertussen ook alweer bijna 2,5 jaar bezig,bah. Man heeft zwak zaad en ik ben heel erg ziek geweest en rotzooi nog steeds met cyclussen. Heb wel weer goede eisprongen sinds juni. groetjes Adriana
hey!! @aap, gefeliciteerd! @hope, wat balen zeg dat je eitjes niet doorgegroeid zijn. geniet maar lekker van je vakantie en daarna weer fris verder aan de volgende ronde! @adriana, welkom. ik ken je nog uit een ander iui topic waar ik even mee heb geschreven. balen zeg dat het nog steeds niet is gelukt,. wel fijn dat je nu iig weer goede eisprongen hebt! ben je nu evengoed nog aan het spuiten of wacht je eerst je gesprek af? ik heb vandaag mijn iui gehad. maar liefst 69 miljoen zwemmertjes. je zou toch denken dat dat genoeg moet zijn. heb alleen wel veel schrik dat mijn ei gister al gesprongen is. nu 2 spannende wachtweken! liefs
Dankjulliewel voor de felicitaties! Ben heel blij maar besef t nog niet echt, t voelt nog heel onwenning en onzeker. Denk dat het pantser dat ik de afgelopen twee jaar heb opgebouwd langzaam moet worden afgebroken. Durf mn onderschrift nog niet eens te veranderen.. @hope, fijne vakantie, @boeff, spannend weer de wachtweken! Hoop dat dit voor jou ook de laatste ronde is! @nieuwe dames, veel succes allemaal! Het is heel heftig en na een tijdje wist ik gewoon zeker dat het bij ons toch nooit kon lukken. Kon het me niet voorstellen hoe t zou zijn om niet ongesteld te worden.... En toch.... Xxxx