Hoi ben er weer ... heel snel in het kort Vandaag by gyn geweest omdat ik zwangerschapssymptomen heb.. gevoelige onderbuik als ik er op druk / elke uur plassen / paars achtige schaamlip ? Etc.....( vorige onderwerp heb ik uitgelegd) Test gedaan daar maar was negatief? Wie had ook zo iets mee gemaakt maar toch paar dagen/weken positief getest thuis?
Ja ik maar het is niet goed afgelopen. Waarom hebben ze geen bloedgeprikt. Als je pril zwanger bent kan je nog een negatieve test hebben. En al zeker als die niet met ochtend urine is.
Geen idee waarom ze niet bloed hebben geprikt .. ik was daar smorgens maar toen ik nog thuis was ging ik nog plassen .. en toen ik daar was zat er weinig urine in bekertje .. toen test negatief was mocht ik weer gelijk naar huis
Waarom wacht je niet gewoon rustig af tot je nod? Dit is al het zoveelste topic wat je opent... Je bent er wel heel erg mee bezig! Over een paar dagen kun je een test doen en dan weet je het.
Waarom ga je naar de gyn, je zit nog voor je nod dag? Snap eigenlijk niet zo goed dat ze je hebben laten komen.. Is er een reden voor dat je bij de gyn loopt, en dat je snel terecht kan? Als er geen reden voor is zou ik gewoon wachten tot je overtijd bent, ik zal na een week een keer de huisarts bellen voor advies.. Maar dat is mijn mening. Succes, hopelijk heb je snel een positieve test in handen.
symptomen komen iig niet van een zwangerschap, die komen door het hcg hormoon en dat is er blijkbaar (nog) niet... vraag me ook af waarom je zo vroeg mocht gaan?
Ik denk dat je er even minder mee bezig moet zijn.. ( niet lullig bedoeld hoor ) maar idd wat knuff zegt dit is al de zoveelste topic die je hebt geopend. je moet het allemaal afwachten en niet bij ieder symptoom de huisarts bellen.. je lichaam kan je echt voor de gek houden, dat merk ik ook nog steeds. Ik hoop voor je dat je alsnog een positieve test in handen mag krijgen
Omdat ik gisteren er achter kwam dat ik paars/blauw schaamlip had. Was wel geschrokken normaal heb ik rood van kleur ... van daar ben ik gegaan..
Ik weet niet hoe het in nederland is.. maar hier in duitsland mag je gelijk komen van 08.00 uur t/m 10.00 uur in de morgen mag je langs gaan zonder te bellen..
In het vervolg zou ik voor zo een zaken toch niet meer gaan. Veel kunnen ze toch niet doen. Dit zijn nutteloze kosten. Als je denkt zwanger te zijn doe je gewoon thuis een test, best op of na je NOD. In belgie is het moeilijk om zomaar bij een gyn terecht te kunnen of je moet al 3-4 maanden geduld hebben. In Nederland is dit nog moeilijker maar daar hebben ze wel een beter beleid naar huisartsen/verloskundigen toe.
Klopt.. ik ga ook niet meer. Wacht gewoon op me menstruatie als die uit blijft dan ga ik wel testen thuis x