goeiemorgen Yo: en? is het al wat bezonken? hier een rustig dagje voor de boeg, want zoonlief is op schoolreis
@ Judi, ohhh leuk schoolreisje! Waar zijn ze heen? Tis wel een beetje jammer van het weer he nou ja, tis hier iig droog en de temp is wel aardig hopelijk gaat het niet regenen! Hier al druk geweest, sjonge wat een zooi is het toch altijd zo na het weekend. Helemaal als je een hele dag weg bent geweest naar het water en het halve strand meeneemt naar huis! Maar goed, we zijn vandaag lekker thuis dus kunnen ook heerlijk aan de poets
Hoi kippies, Yoyo: wat lees ik nou???? Van harte gefeliciteerd meis, wat gaaf!!! Deli: ik had vrijdag het hele huis aan kant, maar kan nu ook weer van voren af aan beginnen, zucht... Rosa: goedemorgen! Hier alles nog steeds rustig, kan niet meer doen als afwachten... Fijne dag allemaal!
@ Elise, fijn is dat he soms denk ik ook wel eens dat je het altijd voor niets doet helemaal met een stel kids Nog even afwachten meis... Die laatste periode duurt het langst!
AAHHHHH YOOO!!!! Ik zie het nu! Wow, vette strepen idd! Super zeg! Van harte gefeliciteerd! En inderdaad, die banner staat je geweldig! X
Ik zag dat miranda hier een topic had geopend; http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/280510-klachten-na-eisprong-deel-5-a.html#post10094545 Ik heb voorgesteld die dicht te doen om dat hier al meerdere aan het kletsen zijn.
Goedemiddag, Kon jullie niet gevonden krijgen en aangezien wij de vorige keer onder zwanger worden stonden dacht ik open ik er zelf even eentje Moet wel even de rest inlichten dan want had op hyves bij www ingevuld over de topic die ik geopend heb gehad
Hallo! Vanmorgen nog een testje gedaan....zie album. Het is doorgedrongen ja. Super! Met de vk gebeld. 27 juni afspraak en echo!
Yo... ze zijn ook overduidelijk zeg. Volgens mij ben jij zelfs verder zwanger. Want die test van CB geeft aan 2-3 weken. Dat moet langer als 3 weken dan zijn volgens de papieren die erbij zaten. Ben heel benieuwd meis! All.. ga kleintje uit bedje halen en even naar de winkel voor ik weer moet werken! Doei
Ja die geeft aan wanneer je ei is geweest dus je moet er 2 weken bijtellen. Maar duidelijk hè! Echt een wondertje!
@ Miran, ik dacht ik zet het even op je hyves maar straks zien bekende van mij die link en dan kijken ze met me mee........ he'k nie zo'n zin in de rest vindt ons vast wel! @ Yoo, fijn dat het doordringt! Snel al een echo dus, fijn hoor!
Hoi dames, Ik wil me graag bij jullie tussen voegen haha! Ik ben met ronde 6 bezig en wel ongi krampen al paar dagen. Hopelijk geen ongi dag einde van de week!
@ Mout, wat gezellig! En wat spannend! Heb je verder nog iets dat anders was dan de voorgaande rondes? Zou mooi zijn als het nu raak is meis!
Hey Delilah! Nou ik heb normaal hele zere borsten voordat ik ongi wordt. Maar ik merkte dat het nu bijna niet is maar ik heb ook even paar dagen geen bh om haha! Dat scheelt een hoop maar nu weet ik dus niet of het daardoor komt. HEY Yojo66 gefeliciteerd! Nog iets wat je met ons kan delen kwa kwaaltjes na je eisprong? Gezellig hier!!!! Groetjes Mout