Onze zoon van 8 weken slaapt sinds kort van 22.00 tot 07.00. Een luxe dat weten we. Nu heeft hij dinsdag zijn eerste inentingen gehad. Dinsdagnacht niets aan de hand, maar vannacht kwam hij ineens om een flesje om 02.30. Kan dit een reactie zijn op het feit dat zijn lichaam moet vechten tegen het virus van de inenting? Hij zit overdag al aan zijn max qua voeding, dus eigenlijk mag zo'n extra flesje niet meer.
Zou best kunnen dat hij zich idd niet lekker voelt. Hier sliep mijn jongste met 9 wk klokje rond en na 4,5 maand wilde ze opeens weer nachtvoeding. Ik geef er gewoon aan toe, het gaat vanzelf weer over. Alleen geef ik bv dus geen probleem met max. van de flesvoeding. Af en toe wat extra kan denk ik geen kwaad hoor met fv.
Nu je dat zegt... Besef ik me ineens dat het hier na de 2de vacc. ook was! Eerste nacht niet. Toen 2 of 3 wel, daarna weer niet meer. Ik stak het toen op wat anders maar dit zou ook kunnen! Ben toen ook over de max gegaan, maar paar keer kan geen kwaad. Moet niet structureel worden.
Bij ons was het na iedere inenting 2 dagen later dat meneer niet meer genoeg had aan zijn voedingen. Wij hebben ze toen opgehoogd en dat ging prima.