joh ik heb echt weken lang maar 3 uur per nacht geslapen, en 2 dagen achter elkaar helemaal niet, dus ik snap je. kapot was ik, maar kon niet slapen. Warme melk met anijs hielp, maar later alleen maar een slaappil. 1 nodig gehad, en toen was ik meteen knockout, 14 uur lang geslapen en terug in mn ritme.
Ow herkenbaar,hier al weer weken geen normale nachten ivm doorkomende kiezen.Bij mij is het of gelijk doorgaan met veel extra vitamines,capuccino en cola light of s'middags met de kleine het bed in duiken als ik vrij ben en m'n zoontje zin heeft om paar uurtjes te slapen.Sterkte!
Deze nacht maar twee uur geslapen. M'n dochter is ziek en zit beneden met haar. Straks word de oudste wakker. En nu zit ik al te knikkebollen. M'n man moet werken tot 21.00 dus ik kan m'n lol op!
Nou vannacht heerlijk geslapen. De kleine man heeft een penicillinekuur van de HA gekregen en ik denk dat dat een goed slaapmiddel was, haha... Voel me dus helemaal uitgerust!!
hier omgekeerde wereld haha mijn lichaam is van slag omdat we na 7,5 maand erg weinig en gebroken slapen opeens 2 nachten achter elkaar 8 uur slaap aan 1 stuk hebben gehad.... mn hele lichaam is stijf van t zo lang liggen
Fijn voor jou zeg! Hier helaas niet. Meneertje was vaak wakker en om 3.15 uur niet meer in slaap te krijgen. Mopperen, mopperen, mopperen. Na een fles om half 5 ging hij weer slapen... Om half 6 moest ik er weer uit helaas.
ik = jaloers Maar heel fijn voor jou en je kleine man natuurlijk. (Hier denk ik zo'n 4 uur gepakt vannacht.. zucht)