Hallo, Ik heb een vraag ik heb al sinds 2 en een halve week 4 cm onsluiting maar de bevalling wil maar niet op gang komen ben op 12 oktober officieel uitgetelt....zijn er misschien meer mensen die dit hebben meegemaakt? Groeten Bianca
Hoi bianca Ik heb dit 4 jaar geleden ook mee gemaakt althans... Ik heb 3 weken met 3cm gelopen tot ik het op een gegeven moment zo zat was (dit was met 40+6)toen heeft de vk me gestript. Het strippen heeft bij mij wel geholpen,Had een afspraak om half 12 en savonds om 9 uur kreeg ik weeen en braken mijn vliezen,Onze dochter is 6,5 uur later geboren. Groetjes Claudia
Iknheb nu 1 cm, daar zijn ze gisteren achter gekomen. Hoe lang ik dat al heb weet ik niet. Ben jij de slijmprop van ook al kwijt als je al 4 cm hebt ? Het is inderdaad zo dat ze je kunnen strippen als je al een beetje ontsluiting hebt. Zou ik zeker eens vragen ! Groetjes, Nikki F
ja dat strippen hebben ze gisteren geprobeerd maar daar was de baarmoedermond nog niet genoeg voor verstreken helaas...de slijmprop ben ik nog niet helemaal verloren volgens mij verlies wel iedere dag wat slijm maar niet echt super veel...verloskundige vind het zelf ook vreemd vooral bij het eerste kindje komt dat niet zo vaak voor dat je dan nog zolang rond loopt zit er nu elke dag met smart op te wachten in elk geval ben zo nieuwsgierig.
yup met 26 weken 1 cm, met 32 weken 5 cm, met 33 weken 6 cm, en met 34 weken zette het pas door.. was voor ons ook het eerste kindje.. voor ons natuurlijk een geluk dat het niet meteen door zette.. Maar succes! zolang hoef je vast niet meer te wachten