He meiden ik zit met een vraag, hoe was jullie eerste menstruatie na het stoppen van de pil?? Ik zit in me eerste ronde en moet morgen volgens ovulatietesten ongesteld worden. Nu heb ik sinds gisteren wat licht roze en licht rood verlies alleen geen fel rood bloed. Ik twijfel of het een menstruatie is of niet. Toen ik de pil slikte was ik de eerste dagen altijd flink ongesteld en veel buikpijn, rugpijn en hoofdpijn. Heb nu geen een klacht daarvan en ook geen fel rood bloed. Vanmiddag was er weer geen een druppel te bekennen en net weer wat licht roze / licht rood verlies. Hoor graag jullie ervaringen
Ik moet als het goed is nog 1 week wachten tot aan menstruatie. Dus weet het nog niet...je hoort het wel mocht het zover zijn...of niet
Ik had die dag daarvoor erg buikpijn (eerder nooit!) Ik zei nog tegen m'n man: ik moet niet vergeten om tampons in m'n handtas te doen, want ik weet nu niet wanneer ik ongesteld moet worden. De dag daarna was ik op m'n werk, toen ik naar de toilet ging schrok ik me beroerd! Had nog nooit zoveel bloed in m'n onderbroek gezien En wat denk je....juist, de tampons vergeten in m'n tas te doen! Bij mij was het wel meteen veel bloed (vooral voor mijn doen, met de pil had ik nooit zoveel!!) Het leek ook wat oud bloed (bruin), maar ook wel echt rood bloed. Het duurde 5 dagen, waarvan de laatste dag eigenlijk echt minimaal was... Ik hoop voor je dat je ook snel zekerheid hebt!
HI! Hier gelukkig ook weer vanaf het begin af aan een cyclus van 28 dagen ( maar je hoort ook wel eens anders) En zoals hier boven idd veeeeeeeeeeeeeel meer bloed. Pff vooral de 1e op 2e dag moet ik tampons en maandverband gebruiken anders lek ik echt door! succes er mee!
Bedankt voor jullie reacties! Ik weet nu zeker dat ik ongesteld ben geworden! Van de ene kant teleurgesteld en van de andere kant opgelucht dat het weer werkt
ik had amper kramp en een heel klein beetje bruin bloedverlies voor 1 dag en de volgende middag wel rood bloed maar dit hield maar iets meer dan 1 dag aan, daarna was t alweer voorbij. Heel raar maar t was toch mijn menstruatie. Nu zit ik alweer op dag 46 of zoiets.. ik hou t niet eens meer bij want t duurt zo lang..
Ik heb nu mijn eerste 'echte' menstruatie na het stoppen met de pil. Eergisteravond een heel klein beetje donkerrood bloed, en gisteren zette het meteen door. Nu ook veel bloedverlies, zelf 's nachts, wat ik tijdens de pil nooit had. En hoofdpijn en erg moe Gisteren wat ik nog blij dat ik voor het eerst ongi werd, maar vandaag heb ik er alweer genoeg van
ik heb veel ontpilkwaaltjes gehad de eerste maand na het stoppen van de pil, krampen, gevoelige borsten ed, na 27 dagen kwam de rode heks op bezoek,zelfde bloeding als tijdens pilgebruik, 4 dag ongesteld en nu zitten we bijna halfweg ronde 2 en heb beduidend minder kwaaltjes dan eerste ronde
Na 29 dagen ongesteld geworden, normaal met de pil 28dgn. Moet zeggen dat ik deze keer geen kwaaltjes heb. Bij de pil gebruik altijd hoofdpijn en buikpijn. Nu helemaal niets...fantastisch toch! De eerst 2dgn wel veel bloedverlies en helder.
Na 29 dagen 2 dagen last van wat bruinverlies. Nog geen echte ongi te bekennen dus. Ik wacht nog steeds en zit nu op 40 dagen.
Die reactie had ik ook bij mijn 1e menstruatie..je hoopt natuurlijk dat je meteen zwanger bent maar de kans is klein..dus dan maar ongesteld worden, weet je ook dat het vanzelf weer op gang komt. Ik had met de pil altijd de dag vóórdat ik ongesteld moest worden van die vervelende buikpijn..en dan wist ik dat het eraan zat te komen. Nu, zonder pil voelde ik juist niks van buikpijn. Maar het duurde wel 5 dagen (met de pil maar 2 dagen echt veel bloed, en daarna weer minder). Dus..de buikpijn was minder maar het duurde wel langer..
Ik ben vandaag voor t eerst ongesteld geworden na t stoppen van me pil. Dit was na 31 dagen. Normaal had ik bij de pil best veel "bloed" verlies en erg veel buikpijn maar heb tot nu toe geen buikpijn gehad en is het allemaal maar heel minimaal wat ik verlies. Maar ja, dit is pas de eerste dag, wie weet hoe het morgen is
Ik kan je helaas niet helpen, pas vorige week gestopt met de pil dus nog niet "natuurlijk" ongesteld geweest.. Wel heel benieuwd dus goed om te lezen.. Hoe tellen jullie dat aantal dagen? Vanaf eerste dag ongesteld tot de nieuwe ongesteldheid?