Hallo allemaal, Dit is mijn eerste berichtje op dit forum, ik hoop dat ik het op de goede plaats neerzet.. en dat ik mijn vraag mag stellen. Het zit namelijk zo. Ik heb 6 weken geleden voor het laatst seks gehad. Ik ben aan de anticonceptiepil, maar nu zijn mijn laatste twee stopweken heel anders. Nu al 4 dagen bruin bloed (oud bloed of innestelingsbloed?) maar heel af en toe een beetje rood bloed. Normaal is dat veel meer. Ik heb ongeveer een maand geleden twee zwangerschapstests van het Kruidvat gedaan (die van 5 euro), beide negatief. Ik had toen wel erg de zwangerschapssymptomen als: ochtendmisselijkheid, migraine, extra vermoeid... Nu twijfel ik heel erg. Volgens mij kan het ondanks alles dat ik alsnog zwanger ben. Heb nog steeds wel meer last van hoofdpijnen dan normaal. Ook ben ik wat vermoeider. Maar beide kan ook wat anders zijn natuurlijk... Dus mijn vraag, wat te doen? Alsnog naar de huisarts en daar laten testen? Of nog maar even afwachten of mijn menstruatie alsnog doorzet? Ik weet natuurlijk dat jullie hier niet in mijn lichaam kunnen kijken . Maar ik lees ook graag ervaringen! Alvast bedankt!
ik zou gewoon nog een keertje testen ik heb trouwens al1,5jaar geen bloeding tijdens de stopweek, dat komt bij sommige vrouwen voor.
Dank je wel voor je antwoord. Wat ik nog vergat te melden is dat ik ook een wat opgeblazen gevoel had en véél vaker naar de wc moest, soms voor een paar druppels, soms echt zeg maar. Nog een symptoompje dus. Ik weet het niet. Als 2 testen al negatief uitwijzen zijn ze misschien niet sensitief genoeg? (Of ben ik gewoon niet zwanger natuurlijk.)
Inmiddels is er wel (donker) rood bloed bij gekomen. Ik maak me maar geen zorgen meer, kan wel blijven testen anders.
Het kan zijn dat je pil te zwaar is, komt dit vaker voor zal ik even naar de HA gaan. Veel plassen kan duiden op een blaasontsteking..