Al weer bijna 2 weken over tijd! Nog geen te bekennen. Vanmiddag nog weer een testje gedaan en natuurlijk negatief! Laat me dan maar gewoon ongi worden!
en ik ben pas 5 dagen over tijd en daar baal ik al van! maar ik denk dat we niks anders kunnen doen dan afwachten! ik heb gehoord dat ovulavit van bional helpt om je cyclus regelmatig te krijgen, maar weet niet of dat ook helpt om hem op gang te krijgen... dat zal wel niet. @wup in welke ronde zit je? groetjes rebbel
Kun je dat gewoon bij de drogist kopen? Maandag maar ff weer naar de huisarts bellen...al denk ik niet dat ie iets gaat doen
Ik ben in september gestopt met de pil. Daarna één week niet en 2 weken wel ongi ofzoiets. Afgelopen 2 maandag was mn cyclus netjes 29 dagen. Dus het zou nu de derde ronde zijn. Toen ik onregelmatig was ging ik er al niet vanuit dat het zou lukken!
Dan weet je gelukkig waar je aan toe bent. Laat mij nu ook maar gewoon ongi worden....dit is ook alleen maar frusterend. Misschien moet ik er maar niet te veel over stressen....
Hier nog 1 Vanmorgen bij HA geweest. Moet nog een week wachten en als ik dan nog niet ongi ben krijg ik een bloedtest
Hey dames, Ik weet niet of de huisarts me er iets voor gaat geven ofzo. Als ik zwanger zou zijn dan zou ik nu toch al lang positief getest moeten hebben? Ik ben erg benieuwd morgen!