Hallo meiden! Ik heb een paar vragen over de MATCare testen: - zit hier een voorgedrukt test-lijntje op dat je óók ziet verschijnen als de test is ingedroogd maar je niét zwanger bent? - wanneer hebben de zwangeren met deze test positief getest (hoeveel dagen voor NOD)? - zijn er meiden bij wie de test pas na 15 minuten een heel licht 2e streepje gaf, maar je een paar dagen later bij een nieuwe test wél duidelijk twee streepjes zag binnen 15 minuten?
op geen enkele test is het lijntje voorgedrukt als je hcg in je urine hebt dan krijg je een 2de streepje... dus als ik je vraag zo lees lijkt het mij dat je zwanger bent... test anders over 2 dagen nog eens , waarschijnlijk is het 2de lijntje dan iets donkerder. succes alvast groetjes van Ramona
Ik heb de dipsticks van Matcare gebruikt. Had deze 4 dagen voor mijn NOD gebruikt, en had een heel licht streepje. Dag erna was streepje duidelijker. Succs
4 dagen voor NOD...(2e lijntje zag ik pas nadat ik de test een paar uur had weggelegd) http://www.mijnalbum.nl/Foto=VLVZLD7R Wat denken jullie?
Dan is de test niet meer geldig. Ik heb bijna altijd een lijntje na een paar uur, welke test dan ook.
deze testen heb ik ook gebruikt gehad maar dan de cassette. 4 dg voor nod negatief, 3dg voor nod dacht ik negatief maar na 15 min toch een heel licht streepje. 2 en 1 dag voor nod werd het steepje steeds donkerder en toen wist ik dat ik zwanger was. er staan testen in me album