al 2 weken wakker 's nachts.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door matje, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier ook een zoontje dat altijd de nachten doorslaapt, maar sinds een paar dagen ook 2 tot 3 keer wakker wordt huilend. Even een aai over zijn bol en hij slaapt gelukkig weer verder, maar vraag me wel eens af wat het is? Dromen?

2. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Mijn zoontje van 8 maanden heeft het ook, drie a vier keer wakker 's nachts, soms vaker. Vannacht zelfs van 3 tot 5 wakker geweest. Hij is nooit een goede slaper geweest, in het beste geval hoef ik er maar 1x uit, in het slechtste dus veel vaker. Soms heeft hij honger, soms niet en dan weet ik niet wat er is.
    Heb hem ook weleens eventjes laten huilen, maar voelde me daar zo slecht bij dat dat gewoon geen optie is.
    Weet het soms ook niet meer, vermoeidheid breekt op, en toch houd je het vol. Geeft me toch steun om te lezen dat ik niet de enige ben met een kindje die slecht slaapt. Om mij heen hoor ik niks anders als ' slaapt hij nu nog niet door? Die van ons al met vier weken'.
    Maar de gouden tip is welkom, haha.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zo lijkt het soms wel ja, alsof de meeste kindjes doorslapen. Maar als ik hier zo de reacties lees, valt dat aardig tegen :(
    We hebben een club inmiddels, onder Algemeen-Algemene clubs: Wij willen slapen, maar onze baby's niet... :)

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    DE PERFECTE MAMA

Goddank heb ik nog een leven, zie ik ook nog mensen en hoef en wil ik niet altijd mama zijn. Ontwikkelen, sociaal leven, ontspannen,

Ach nee is toch niet goed.

Dan maar een slechte mama, maar ik geniet er wel van, en dan maar een kind die niet doorslaapt! Maar die kan ik gelukkig wel alles bieden wat ik wil, in ieder geval een huis en eten, want sja ik WIL werken

Deel Deze Pagina