ik word gek van die hormonen!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ddebbyy, May 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Pfff meiden, ik word echt helemaal totally gestoord van die hormonen van me.
    Ik kan echt heeeeeeeeeelemaal niks hebben en huil al om het minst geringste. Ik huilde normaal nooit maar dan ook echt nooit...nu als mijn man al een scheet laat huil ik al!

Hebben jullie het ook zo erg?

groetjes Debby

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha, ja, soms wel, maar meestal niet. Het komt met vlagen en dan ben ik weer een paar dagen/weken redelijk normaal, en even een dag later kan ik weer om niets in de stress schieten. Ach, ik kan er naderhand wel om lachen, het hoort er allemaal bij.

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh je had me gister moeten zien. Zie ik een baby met honger in Birma = huilen. Een programma over enge pedo's op internet = huilen. Poesje die heel lief lag te slapen op mijn hand = huilen. Huilen, huilen, huilen! Ik ben zwangerrrr! En jij dus ook! :D

4. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Manlief en ik zijn nu 5 1/2 jaar bij elkaar...in die periode hebben we misschien 3x echt ruzie gemaakt....de laatste 4 weken hebben we al meer ruzie gemaakt als in al die weken...
    Ik kan me gewoon niet inhouden. Ik haal het bloed onder zijn nagels vandaan maar op dat moment geloof ik er heilig in dat ik gelijk heb...achteraf besef ik dat ik gewoon niet wijs ben :rolleyes:
    Manlief probeerd er van weg te lopen waardoor ik weer vreselijk begin te huilen....hij komt dan later terug pakt me beet en dan is het weer goed....maar ik word er zooooooooooooooooooooooo moe van!

5. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Je bent niet de enige hoor. Hier nog niet echt ruzie erdoor gelukkig. Maar ik kan ook om niks huilen. Zelfs als ik naar soap kijk (toch duidelijk hartstikke nep) kan ik gerust meesnikken. En ik kan ineens heel boos zijn om iets waar ik gisteren nog niet boos om was, en een dag later begrijp ik ineens weer niet waarom. Gelukkig heb ik een heel geduldige man, dat is denk ik ook de enige reden dat er nog geen irritaties zijn geweest....

Share This Page