problemen handkolf Avent

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door SylviaM, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi allemaal,

Ik heb sinds een week problemen met mijn Avent handkolf: er komt tijdens het kolven een sissend geluid uit het ventiel/membraam en ik krijg er haast geen melk uit... (ongeveer 20 ml) terwijl ik voorheen met gemak 170 ml in 10 min kolfde..
    Nu heb ik met de Avent servicedesk gebeld en hebben we inmiddels het ventiel en het membraam vervangen, maar zonder resultaat.

Ik denk niet dat het aan mijn hoeveelheid melk ligt want mijn zoontje geeft niet aan dat hij vaker/meer honger heeft en hij groeit als kool...

Hebben jullie dit wel eens gehad en/of tips?

2. Snoetje86

Snoetje86 Lid

27 apr 2009
    76
    0
    0
    Hi Sylvia,

Ik heb het ook wel eens gehad, trekt ie ook niet vacuüm?
    Dan is het misschien dat dat doorzichtige ding met het wit (snap je? :)) niet goed aansluit en daardoor de vacuüm mist..

Misschien heb je er wat aan en anders succes!

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb t ook als t kleine witte dingetje dat je onderin moet doen (klein rond wit dopje) naar boven schiet.. dan mist t vacuum dus... meestal plopt ie bij mij net tijdens de tsr los.. heel irritant..misschien zit dat dingetje niet goed...??

4. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    @ Ichtus: Dit heb ik ook, ik heb een ander ventieltje gepakt en dan doet hij het wel. Nu is deze denk ik ook weer te oud want het begint weer. Ik snap niet dat ze op dit ronde ventiel over zijn gestapt. Bij mijn dochter had ik een ander ventieltje en dat werkte perfekt. Ik heb juist de avent genomen omdat dat zo goed ging. Maar nu heb ik spijt dat ik hem heb gekocht.
    Het ventiel werkt gewoon niet!!

5. 894hi

894hi Niet meer actief

en als je alle onderdelen nat maakt? miss dat t beter gaat suc6

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik had laatst ook dat ie geen vacuum trok en toen had ik het witte ronde dingetje verkeerd erin gedrukt, niet de ronde kant moest boven maar de 'tandjes'.
    Is dat het misschien bij jou ook?

7. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik stond gister op het punt op de kolf weg te doen dacht laat ik toch nog even bellen met Phillips. Krijg nu een ander type ventiel toe gestuurd:D Super. Dus bel met dit nr 0800 023 0076 en je wordt super snel en vriendelijk geholpen. Ben helemaal blij. Ik was al over gestapt op met de hand kolven zonder kolf systeem.

Groetjes Tanna

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

HIer ook een handkolf maar nooit problemen mee gehad. Heb nu een elektrische van Medela, om op het werk te kolven.
    Mijn Avent doe ik niet weg, prima ding voor tussendoor.

Deel Deze Pagina