Lekkende borsten?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mlissa, May 9, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mlissa

Mlissa Actief lid

Apr 28, 2014
    219
    1
    18
    Ik ben nu 23 weken zwanger en vanochtend voelde ik op mn hempje op de plek van mn tepel een hard stukje (voelde als iets viezigs wat was opgedroogd.) Nu kijk ik net in mn BH en daar zit ook een ronde/harde plek ter hoogte van mn tepel. Zal het zo zijn dat er af en toe een druppeltje uitkomt ofzo?

Is dat normaal rond deze tijd en hoeveel kan er uitkomen? Vind het vies als mn hele BH er opeens onder zit zonder dat ik het door heb :p

2. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,806
    5,942
    113
    Female
    Ja dat kan. Maar het is nog geen melk, dat komt pas echt op gang als je kindje geboren is (hormonaal gestuurd). Als je er echt meer last van krijgt kan je eventueel zoogcompressen gebruiken.

3. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Ja ik had dat ook al vanaf een week of 20! Blijft bij mij (nu 38,5 week) overigens nog steeds bij druppeltjes.

4. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

Feb 24, 2011
    643
    41
    28
    Ik had het vanmorgen ook. Voor het eerst. Hoeslaken vies en al.

5. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

Sep 23, 2015
    1,104
    1
    38
    Ja vanaf week 18 al! Geen melk, vocht geloof ik. Is het voorstadium van de melkproductie heb ik gelezen. Hier enkel elke keer een paar druppen, vooral als ik er op lig of er druk op komt.. Word ik weer wakker met zo'n rondje op m'n shirt ha ha

6. Mich92

Mich92 Bekend lid

Nov 25, 2015
    608
    221
    43
    Ik heb het al vanaf week 15. Ik weet nog dat een vriendin zei: het duurde bij mij maar een week en toen pas begon het weer bij 38 weken. Dus na die week dacht ik: het houd weer op. Nou mooi niet dus, de ene dag is het heel erg en de andere dag minder, maar de zoogcompressen kan ik iig niet meer missen. Het is dus heel normaal! Je borsten bereiden zich voor :)

7. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

Aug 31, 2015
    1,539
    170
    63
    Full time mom
    Ik heb het ook vanaf 16 weken, soms loopt het eruit en soms als ik er druk op zet komt er eerst vocht uit dan geel/wit..

Is voorbereiding :D

8. xprincessx

xprincessx Bekend lid

Aug 17, 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook gehad tijdens me zwangerschap ! Vooral de laatste weken waren de compressen niet te missen hier !

9. Roanchie

Roanchie Actief lid

Apr 24, 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik had het met me 1ste ook heel erg.
    Zo erg dat vanaf week 30 bijna kon zwemmen in bed:0 (niet letterlijk natuurlijk😂)

10. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    2,446
    1,463
    113
    Hahaha ja hoor, de hele dag door lekkende borsten! Al sinds week...nou, wat zal het zijn...21 of 22, zoiets?

Volgens de gynaecoloog is het geen enkel probleem :) Alleen zorgt het soms voor uhh verrassingen! :p

Share This Page