Hallo Dames, Ik kon even niet zo snel vinden of hier al een topic over bestaat, dus vandaar dat ik mijn vraag even zo stel. Ik ben half juli gestopt met de pil, keurig 29 dagen erna had ik mijn eerste ongesteldheid. Dit duurde overigens maar 2 dagen. Nu kreeg ik afgelopen dinsdag (dus precies weer 29 dagen later) last van bruin bloedverlies, het was meer bruin dan rood. Ik moest wel een tampon gebruiken, het was niet heel weinig. Sinds vanochtend is het rood bloed geworden, ook heel wat meer dan de afgelopen dagen, dit gaat gepaard met menstruatiekrampen. Nu is eigenlijk mijn vraag of mijn menstruatie toch dinsdag is begonnen, of moet ik hem vanaf vandaag rekenen omdat het nu rood bloed is??
Ik sluit me aan bij bosuiltje. Kan best hoor net na het stoppen met de pil, dat je nog niet heel regelmatig ongesteld wordt. Succes verder! Groetjes, Mama in spe.
De dag dat je roodbloed verliest is de eerste dag van je cyclus. Bruinverlies is oudbloed! Succes met zwanger worden. En de duur van je cyclus kan ook vaak verschillen. De mijne is vaak 4 dagen , maar ook wel eens 2 dagen. nu deze keer waarschijnlijk langer. Ik zie dat je nog niet zolang gestopt bent met de pil. hou er rekening mee dat je ook dagen kunt hebben van 40 dagen tot je ongi bent. [ hoop het niet voor je] Je lichaam moet het over nemen van de pil.
Bedankt voor jullie reacties! Het is me helemaal duidelijk. Je moet toch ff je lichaam opnieuw ontdekken.