Hai! Dit is mn 2e iui geweest. Kan dit nog van de pregnyl zijn? 2 Aug om 10.00 pregnyl 5000 gezet en op 3 aug 10.00 de iui. Ik kon het niet laten gezien ik morgen op vakantie ga . Foto is gemaakt met 5 min.
Wat een spannende dagen voor je. dit kan zeker nog wel van pregnyl zijn. Bij mij is het tot 12/13 dagen nadien nog zichtbaar geweest. Nu zal het dus op moeten gaan lopen. Hopelijk morgen een duidelijkere streep en fijne vakantie!
Bij mij was pregnyl 5000 er na 11 dagen helemaal uit dus je zit precies op een kantelpunt. Idd zou hij nu moeten gaan oplopen. Spannend! Ik duim voor je
Zie ik het goed? En kan dat ook nog met pregnyl? Nu oploop hebben? Bovenste is van gisteren half 9 Onderste van net. Beiden foto’s gemaakt met 5 minuten
Lijkt zo erg op hoe het bij mij ging! Exact dezelfde vraag hier gesteld: kun je oploop met pregnyl hebben. Antwoord was nee, maar het kan ook liggen aan de geconcentreerdheid van urine. Zeker met testen op verschillende momenten. Maar... ik zou hier zeeeeer goede hoop van krijgen PS: mijn oploop op de KV testen staat in mijn media
Ja ik ben vanacht precies zelfde tijd nog ff gaan plassen hahaha en vanmorgen precies zelfde tijd gaan testen
Mindfuck he deze dagen?! Weet het nog zooooo goed. En eens je zeker bent van die positieve test, moet je gaan wachten op de eerste echo, de 12-weken grens, de 20 weken echo etc etc. Heel de zwangerschap is een beproeving op je geduld!! Wat ik zei, ik zou echt oprecht goede hoop hebben (nu pas 8/9 dpo denk ik?). Lijkt mij onwaarschijnlijk dat dit de pregnyl is. Blijf voor je duimen tot je zelf helemaal overtuigd ben
Eisprong is toch tussen 24 en 48 uur na Pregnyl? Dus dan zou eisprong (max) 4-8 zijn, en 1po op 5-8? Dan zou je nu op 9 dpo zitten? Zo is het mij verteld in het ZH in ieder geval. Nouja, maakt ook niet uit. Blijft toch onwijs spannend!!
Ik heb 3 aug sochtends iui gehad. Maar ik voel mn ei altijd heel duidelijk springen en dat was die avond al. Vandaar 10 dpo. Durf gewoon niet blij te zijn
Normaal heb ik ook al vanaf 7 dpo super zere borsten en nu ook niet. Stik altijd van de kwaaltjes en word dan ongesteld. Voel nu echt niks. Af en toe wat kramp, thats it.
Werkelijk ALLES gaat je nu onzeker maken. Veel kwaaltjes, weinig kwaaltjes. Veel testen, weinig testen. Snel een echo (maar weinig te zien), of later een echo (en lang wachten). Probeer het los te laten, voor zover mogelijk Think positive thoughts!