Ik heb de 19e om half 10 in de ochtend een positieve ovu. test gekregen. Het teststreepje was echt veel donkerder dan de controle streep. Nu 2 dagen later en 4 ovulatietesten verder zijn ze nog steeds zo positief. De laatste heb ik net gedaan. Hoe kan dat dat ik nu al ruim 50 uur knal testen heb? En zal m'n ei dan al wel of niet zijn geweest? M'n slijmverlies is wel al wat minder als gisteren en eergisteren
ik had dat ook altijd! denk dat het komt omdat de test positief uitslaat net voor je eitje gaat springen maar waarschijnlijk ook positief blijft als je eitje net gesprongen is... je eitje blijft na het springen ook nog in de baarmoeder rondhangen dus denk daarom dat ovu testen langer posi blijven dan 1 dag..
Volgens mij die van 123ovulatietesten Ik weet het niet zeker want ik heb ze gekregen van een zwangere vriendin die er een paar over had
Je kan idd net iets langer positief testen. Waarschijnlijk heb je echt net het allereerste begin van je piek weten te vinden met de eerste positieve test. Meestal springt je ei 24/48 uur na je eerste posi test. Denk wanneer je vanavond test het niet meer zon knaller is.