Mijn man en ik hadden het laatst over de kerstdagen. Normaal gesproken doen wij aan kadotjes samen..... Heb nu gezegd ik doe alleen aan de kerst als ik zwanger ben. Verder heb ik alles wat ik wil hebben behalve dat ene! Verder doen we wel gewoon gezellig hapjes en samen lekker eten hoor! We hebben deze klusperiode ech hard onze best gedaan zodat we toch hopelijk een leuke kerst gaan hebben met veel baby kadotjes...... Hebben nog meer meiden dit gevoel.
Dat heb ik helaas al gedacht bij: zijn verjaardag sinterklaas kerst mijn verjaardag zijn verjaardag nog voor de geboorte van mijn kleine neefje en nu weer sinterklaas en kerst... Het streven is nu om met de wintersport in februari zwanger te zijn. We gaan samen met mijn zwangere vriendin, dus dan zouden we lekker samen kunnen mutsen.
ik hoop ook stiekem wel op de kerst! Zit wel pas in ronde 1, maar ja, zou zomaar kunnen he?! Mag 24 dec. testen, dus zou echt geweldig zijn..!
Dat zou natuurlijk geweldig zijn, dan positief testen.. En helemaal als het in ronde 1 al raak zou zijn, dan heb je echt geluk
Ja écht wel! Zou wel leuk zijn, 24 december is het precies een jaar geleden dat ik voor het eerst bij mijn vriend bleef slapen haha (waarom ik dat nog weet? whaha .. nja het was toen kerstavond, dus vandaar )
dat geloof ik.. Nouja, ik ga er niet tveel op zitten hopen (al is dat stiekem moeilijk... :s). Eerst maar eens afwachten..
Snap dat dat heel moeilijk is hoor. Maar in ronde 1 zwanger worden is echt wel een uitzondering hoor Het zou natuurlijk mooi zijn, maar ik zou er ook niet te veel op hopen als ik jou was
hallo dames! ik zou em even voorstellen ik ben nieuw hier me man(27) en ik(23) zitten nu in ronde 9! wij hebben toen ik stopte met de pil altijd gezegt zou zo mooi zijn om met kerst zwanger te zijn! ik hoop dat uit komt! ik kan 18dec testen. ik heb vandaag me ei en hebben de afgelopen dagen veel geklust gisteren zelfs 2x! dus erg spannend dus zit weer in de wacht MOOD. nou mieden we hopen allemaal op een leuk kerst cadeau
Haha nee we zien wel toevallig in een andere topic een hele tijd met een meisje gebuurt die een dag na mij gestopt was, en in ronde '0' al zwanger was! Dus tijdens het ontpillen eigenlijk. Da's toch helemaal geluk he!
Hmm dan klopt je banner niet helemaal, wel? Volgens je banner is dit je meest vruchtbare dag en komt morgen dus je ei? Maar in ieder geval, veel succes! Hoop dat het voor jullie voor kerst raak is!
nee die banner klopt idd niet! want heb een cyclus van 28dagen en ik voel me ei altijd goed. als ik hem op 27zet dan klopt hij plots wel. en vandaag voor de zekerheid nog een keer oefenen maar ach!we duimen!
Ik hoop dat iedereen snel zwanger is. Helemaal de meiden die net als ik al een tijdje bezig zijn. De meiden die met ronde 1 bezig zijn succes! Ik hoop dat het bij jullie wat sneller gaat als bij mij.
Ik hoop het ook voor alle meiden natuurlijk! Het zou zo mooi zijn om nog in 2008 zwanger te mogen zijn! Wilde dat zo graag... (in 2008)
ik bedoelde Que . jah ik hoop ook nog in 2008 zwanger te zijn. gaat iedereen voor zijn eerste kindje?
Nou ik hoop ook zeker dat dat pendelen uitkomt! Zou wel heel erg leuk zijn! Ik ga voor mijn eerste kindje ja! En Jij?