Hallo meiden, Sorry voor al mijn berichten, Maar ik was blij dat ik eindelijk een positieve ovulatietest had, alleen is hij nu al 3 dagen positief. Betekend dit dat mijn ei nog steeds niet gesprongen is? Wie van jullie had dit ook en had toch een ei en is zwanger geraakt. Alvast heel erg bedankt.
hangt van de ovutesten af heb ik al es gehoord!! Bij die vd action vd kan het zijn da je meerdere dagen pos test omdat je ei meestal(kan ook anders en vroeger zijn)na een dag of 3 soms pas na 4 dagen springt dus het kan effectief zijn hoor!!! Hier heb ik bij die vd action 2 dagen pos getest dus zal van persoon tot persoon afhangen!! Succes alvast
Normaal gesproken daalt het lh gelijk na je eisprong, dus dan zouden ze echt wel al lichter moeten worden. Kan het niet zijn dat de ene toch nog donkerder is dan de andere?
Ik heb de dipstick vam 123thuistesten. Maar indd die van vandaag is nog donkerder dan die van eergisteren. Vandaag knalt hij echt. De test streep is donkerder dan de controle. Miss dat mijn ei dan toch nog gaat springen. Hoop het zo.
ik heb vorige maand ook 3 dagen een smiley gehad met mijn clearblue testen!! maar helaas ben ik wel ongesteld geworden.. ik heb dus wel mijn eisprong gehad.. was ook aan mijn temp te zien... deze maand gebruik ik geen ovulatie testen.. dus weet niet hoe het deze maand gaat lopen.. maar het kan dus wel degelijk en je bent niet de enige die dit heeft gehad.. gewoon lekker klussen meid! hopelijk heb jij wel succes!
Zelf geen ervaring hiermee helaas maar ik lees wel regelmatig dat ovulatietesten ook positief kunnen zijn en blijven als je zwanger bent. Weet niet of dit mogelijk is? Zag bovendien dat alle pendelaars je rond juli een positieve test voorspeld hebben... zou toch grappig zijn
zou inderdaad grappig zijn.. maar ik wil je geen valse hoop geven meid.. ik heb hier nog nooit van gehoord.. dus gewoon klussen en genieten en dan afwachten op dat vervelende wachtbankje!!! en uhm.. wel ff doortesten met je ovu testen tot hij lichter wordt dat is denk ik wel morgen dan..
Ja hoop dat mijn ei spring en de test weer lichter word. Het zou indd grappig zijn als de pendels juist zijn. Wel ook toevallig dat ze alle 3 juli zeggen. Pff wat een gedoe zeg haha.
Hier al 2 keer meegemaakt, en allebei de keren bleek ik zwanger te zijn! Wist ook niet wat het was, opgezocht en kon duiden op zwangerschap. Test gedaan en zwanger! Helaas was het een bbz.. Toen weer ovulatietesten gedaan omdat ik niet ongesteld werd na de operatie, weer 3 dagen positief en bleek alweer zwanger! Misschien testje voor de zekerheid?
Wordt regelmatig over gesproken hier op het forum hoor. Lh ( meet ovulatietest) en hcg (zwangerschapstest) schijnen erg op elkaar te lijken. Zwangerschapstest reageert niet op lh maar andersom dus wel soms, kijk maar naar anna
Maar maandag was hij pas voor de eerste keer positief, dan zou hij nu toch niet al kunnen aangeven dat ik zwanger ben? Of pikt hij dit ook meteen op als er een bevruchting is geweest? Maar ik reken er maar niet op dat ik al zwanger ben. Hoop dat het raak mag zijn deze maand.
Ik vind ze van 123testen niet fijn. Test ook al meerdere dagen positief.. De volgende ronde ga ik gewoon weer voor die vd action
Hoeveel dagen test jij al positief? Normaal wel maar 1 of 2 dagen. Miss dat ze toch al eerder je ei aangeven dan ofzo. Maar mijn ei zal dan wel nog moeten springen denk ik. Kijken wat de test straks zegt. Heb nu wel geen buikpijn meer.
Hey! Ik heb dit ook gehad en bleek uiteindelijk zwanger! De teststreep was daarbij ook bijna 2x zo dik als de controlestreep en dat 5 dagen lang. Toen heb ik een testje gedaan, bleek al 6 weken zwanger Succes!
Ik vind die van de action het beste en niet duur heb er ook van zwanger en kids geprobeerd ma ni zo duidelijk als de action testen! Succes
Hier hetzelfde probleem. Sinds maandag een positieve ovutest. Heel vervelend. Klussen nu ook al sinds maandag elke dag. Wat ergens ook niet goed is. Maar ja ik wil mijn ei niet missen. Wist niet dat ie zo lang posi zou zijn. Hoe doen jullie dat rond de vruchbare dagen? Ik gebruik sensitest en daar ging het altijd goed mee. Max twee dagen positief en nu dus al drie dagen helemaal gelijk. Weet niet of ik vanavond nu weer moet gaan klussen. Maar dat is toch niet goed voor de kwaliteit van het zaad? Maar wat moet ik dan? Mijn ei voorbij laten gaan? Ik vind dit zo lastig!
Ja maar dat geld niet voor als je pas ongesteld bent geweest en je rond je vruchtbare dagen zit. Dan kan je niet zwanger zijn. In jou geval ben je al veel verder is je cyclus dat is dus een ander verhaal. Als ne rond je nod test kan het idd een posi test even als je zwanger bent. Maar dat is nu dus anders. En dat is wat is van ts begrijp ook zo . Ze zit rond haar vruchtbare dagen. @ts Ik zit dus met hetzelfde probleem. Zo lastig dit. Raak je helemaal van door de war.
Elke dag klussen is volgens mij ook weer niet nodig ik zou dan proberen om de dag ! Hier ook bijna tijd om te gaan klussen
Hier bij de action de piek gemist ondanks 4x per dag testen toen. En een dag later mijn ei. Het verschilt heel erg per persoon en per test.