Wie kijk en helpt mee :)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door troetjuh, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ik ben 2 juli ongesteld geworden van de pil
    Daarna gestopt

Nu zot ik dus op dag 14 en ging voor de grap is een ovu doen
    Om 19:00 vanavond
    Dit is het resultaat maar is me ei nu geweest of komt die nog?
    Wie kan me op weg helpen zou straks nog een keer testen helpen?

2. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Ik zou gewoon even doortesten. Je test is positief op het moment dat de teststreep even donker, of donkerder is als je controle streep.
    Aan de hand van alleen deze streep kun je niet zien of hij al geweest is of niet.

3. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Dank je wel voor je reactie
    Miss nog iemand?

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Helaas zegt dat streepje niks... Zou nog even doorgaan met testen... Als hij donkerder wordt en dus dan komt je ei er binnenkort aan. Het kan natuurlijk wel dat je m al gemist hebt, maar dat is niet te zeggen

5. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.297
    394
    83
    Zoals al gezegd is kan je aand it streepje niet zien of je ei is geweest.

Ik zou doortesten tot je een knaller hebt (dan is je teststreep net zo donker of donkerder als je controlestreep) dan weet je dat het je piek is, ongeveer 24-48 uur erna moet de test lichter zijn dan is je piek geweest.

Verder is er helaas niets aan toe te voegen ;)

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Een vrouw heeft de hele cyclus LH in haar lichaam wat op een bepaald moment piekt. De meeste vrouwen hebben de hele cyclus van zulke lichte streepjes op hun ovulatietesten. Deze zijn dan ook negatief.

Een ovulatietest is pas positief als beide streepjes minstens even donker zijn.

Jouw ovulatietest zegt helemaal niks. Het kan wel een week, twee weken of nog langer duren voordat je eisprong komt.

Ook zou hij al geweest kunnen zijn. Maar ik zie dat je 2 juli net met de pil gestopt bent. De kans is groot dat je natuurlijke cyclus nog op gang moet komen wat betekent dat het nog even kan duren voordat je eisprong plaatsvindt. Er zijn helaas maar weinig vrouwen die direct na pilstop een keurige cyclus van 28 dagen hebben.

7. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hij is al geweest gisteren middAg nog testje gedaan
    En deze was negatief
    Dus zal over 14 dagen wel ongi worden

Bij me vorige zwangerschap
    Was ik ook steeds een nette cyclus :)

8. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hier de foto

9. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ook dit zegt niks ;) Sowieso heb je op een andere tijd getest en ik weet niet of je voor deze laatste gedronken hebt? Je ei hoeft nog niet geweest te zijn, morgen kan je weer een streepje hebben en overmorgen weer niet. Succes :)

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Meid,
    als je dat denkt, prima.Loop je misschien je ei mis. Zelf weten hoor! Ik zou dat risico niet nemen als je zwanger wilt worden!

Ik denk eerlijk gezegd dat je eisprong nog moet komen.

En zou dagelijks gaan testen.

Grote kans dat je vandaag of morgen weer streepjes gaat zien.
    Want zoals ik al zei, LH schommelt de hele cyclus door!

Maar blijkbaar ga jij er vanuit dat je direct een keurige cyclus hebt van 28 dagen (kan natuurlijk) en als je op dag 28 niet ongesteld wordt, je dan wel zwanger moet zijn. Want je ei is immers al geweest. Dat heeft 1 negatieve ovulatietest immers bewezen?

Niet zo eigenwijs doen en gewoon elke dag vanaf nu een ovulatietest gaan doen. :D Luister naar Tante Be Happy :p.

Succes met "klussen"!

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dit dus!
    Je bent net met de pil gestopt dus de kans dat je cyclus meteen 28dg is is zeer klein!
    Ik zou ook door testen,de strepen moeten even donker zijn en dan is hij pas positief!
    De test van de foto is zeker niet positief!

Deel Deze Pagina