Love2beamom indd ik zit ook in mijn vruchtbare dagen. En ook maandag avond een positieve test. Gisteren knalde hij wel het ergste. Vandaag was de streep gewoon weer even donker als de controle. Miss morgen dan weer lichter. Indd hier raak ik ook van in de war. Wat moeilijk zeg. Eerst wacht je op een positieve test en dan duur het te lang voor hij weer licht word haha. Wij hebben maandag en dinsdag seks gehad. En nu vanavond dan weer vrijen. Hopelijk is er dan genoeg kans. Mama van daan. Hoop zo dat je pendel juist is. Haha
Leek mijn ook niet. Hier vandaag ook maar even niet. Zul je zien dat morgen mijn test ineens licht is en vandaag dus mijn ei is gesprongen. Dan krijg ik echt zo'n ei gemist gevoel.
Ja hier vanavond maar even niet. Maar zul je zien dat mijn ei vanavond springt en ik het dan alsnog gemist heb. Pfff lastigdatbje zo door de wat raakt he van dit alles.
Klopt. Hier is gisteren ook niks meer van vrijen gekomen. En denk nu ook indd. Dan was dat miss het moment en hebben we die nu niet gebruikt. Bleh! Achjah nu maar hopen dat er nog zaad was of mijn ei al gesprongen was. Wat een vreselijke tijd hoor hihi.