dag dames, Gisteren een test gedaan op 11 of 12 dpo weet niet precies 1 van de twee mijn ei gehad. Licht streepje vandaag nog een dipstick gedaan en een Kruidvat 2x5. Op 12 of 13 dpo dus. Kan ik al een clearblue test doen voor mijn eigen gemoedsrust? Kan het niet geloven namelijk. En is het streepje niet te licht op de Kruidvat?
Ook met middagurine denk je? Wil mijn vriend verrassen het liefst vanavond en voor mijn eigen gemoedsrust een clearblue maar ook omdat dat leuk is om te geven.
Hey meid, als je je vriend vanavond wil verassen moet je er nog wel rekening mee houden dat de uitslag op de test maar (volgens mij als ik me goed herinner) een uur zichtbaar is. Weet niet of je een foto genoeg vind voor je vriend, anders zou ik wachten met testen tot de avond als je vriend er is
De uitslag op een cb wekenindicator is 24 uur zichtbaar. Ik twijfel wel of je hem met deze streepjes al zou kunnen doen met middagurine. Je kan natuurlijk altijd proberen maar schiet niet in de stress als de uitslag negatief is. Je streepjes zien er iig hoopvol uit!
Heb jij het met ochtend urine gedaan? Ik wil het straks met middagurine doen. Ik heb er 2 dus mocht het negatief zijn dan kan ik morgen nog testen. Als die wel negatief aangeeft ga ik nog niks zeggen denk ik tegen mijn vriend. Dus hoop dat ie positief is
Dank je wel. Ik ga het toch straks doen. Mocht het negatief zijn dan kan ik morgen met ochtenduren proberen. Heel spannend allemaal hoor heb het geloof nog niet helemaal laat het straks wel weten.
Wat een mooie testen, gefeliciteerd! Ik denk dat je de Clear Blue op basis van deze testen wel kunt doen. Niet teveel drinken vanmiddag, dan is je urine geconcentreerder.
Bedankt hoor! Dat geeft me een beetje moed dat hij mischien positief aan geeft. Ik moet nog wel even wacht 2,5 uur geleden voor het laatst geplast.