Heel apart. Je zou dan denken dat ze een lh strip in het omhulsel van de zw test hebben gedaan, maar dat lijkt me sterk Je zou ff een ander merk zw test kunnen doen.
Net snel Kruidvat testen gehaald, morgenochtend dan maar weer testen? Ik ben spontaan misselijk van de spanning
Ik hou jullie op de hoogte, maar als ik in mijn agenda kijk dan kan het toch niet qua planning. We hebben op 19 januari gevreeën en daarna eigenlijk niet meer tot afgelopen week. Dan zou ik toch al 5 weken ofzo moeten zijn en de test moeten knallen??
Ik denk dat de kruidvat test nu ook wel positief wordt hoor, want als het klopt dat je zwanger bent ben je al richting de 6 weken.
Zie je wel, je bent gewoon hartstikke zwanger, dat wordt morgen de vk bellen dat zal wel even moeten landen denk ik. Van harte gefeliciteerd!!
Dankjewel, dat moet zeker landen. En meteen ook paniek, zou waarschijnlijk al bijna 6 weken zijn aangezien ik weet wanneer we gevreeën hebben...heb nog filet Amerikaan, oesters enz op pfff
Nee nog niet, morgen is hij werken en ik ben vrij. Dan ga ik nog eens met ochtenduren testen en als dat weer positief is dan ga ik kleinigheidje kopen. Ik kan het niet geloven...een derde wondertje
Heb ff zitten rekenen...stel dat je ei op 23 januari was, dan hebben zijn "mannerjes" 5 dagen gewacht na de vrijpartij. 2 weken daarna werd je ongi (op je nod) en nu blijk je zwanger. Ik denk dat je dan een pseudo ongi hebt gehad Uitgaande van die 23 jan als eisprong, ben je vandaag 5+5 wkn zwanger
Bedankt voor je reactie, ik moet bekennen dat ik er niet gerust op ben. Net weer een action test gedaan en die is stuk lichter dan gisteren..