Ik vind de test eerlijk gezegd voor 3 dagen na je (mogelijke) NOD een beetje een te licht streepje hebben.. Maar wat hier inderdaad ook gezegd wordt. Het kan zijn dat je eisprong later is geweest. Probeer morgen en woensdag (dinsdag niet, om een goede oploop te kunnen zien) eens een predictor die je op dezelfde tijdstippen doet. Dan zou je als het goed is een oploop moeten zien.
Periode na eisprong is variërend van 9-18 dagen ongeveer. Dus kan dat je altijd je eitje pas op dag 19 hebt ipv 14. Scheelt enorm op je testen. Ik denk idd laat eitje of late innesteling. Even kijken of ze op gaan lopen of niet.
Hopelijk gaan je testen meer oplopen, oploop is normaal gesproken binnen 48 a 72 uur dus het kan nog. Je hebt ook getest met verschillende merken toch? Dan kan je de oploop niet echt vaststellen maar als je over 2 a 3 dagen nog eens test met dezelfde test moet deze echt opgelopen zijn, anders acht ik de kans dat het goed gaat heel klein helaas.
Ik zou zeggen hartstikke zwanger! Ik snap dat iedereen zo voorzichtig is maar drie dagen overtijd en een streep is een streep. En of de eisprong laat is of niet, zwanger is ze wel. Hier ook altijd een super lichte streep gehad in het begin. Soms ging het goed, en soms niet. Dat gaat de tijd uitwijzen. Heb je je vriend kunnen verassen?