net na ovulatie klachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loe, 16 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Ik heb zondag mijn eisprong gehad en dit is de eerste keer dat ik vanaf de dag van de eisprong (nu 2 dpo) steekjes heb helemaal onder in mijn buik. Soms meer rechts (ongeveer ter hoogte eierstok) en soms meer naar het midden. Heeft iemand een idee wat dit is? Ik neem aan dat het te vroeg is om nu al klachten te hebben van een evt. zwangerschap, het kan nog niet eens ingenesteld zijn.......
    Maar wat betekenen die steekjes?

2. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Dat heb ik ook vaak. Voor m'n eisprong nergens last van en vlak na m'n eisprong beginnen de steekjes en af en toe een licht ongigevoel. Bij mij komt het ws. door de endometriose. Misschien is het wat napijn van de eisprong?

3. Loe

Loe Niet meer actief

ooo endo........ja ik twijfel zelf ook al of ik dat heb....maar goed......ik heb het nog nooit eerder gehad, vind het bij mij daarom echt vaag.....

4. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Mmmm... misschien is het dan toch een goed teken voor jou!

Nu 'herken' ik jou weer... je had laatst nog een stukje geschreven bij een topic waar ik in schrijf... over toch zwanger ondanks verklevingen.

5. Loe

Loe Niet meer actief

yesssss........that's me. Ik hoop geen verklevingen maar ja, ben er wel bang voor. 24ste naar fertiliteitsarts.......

Deel Deze Pagina