Hallo, Even een heel verhaal... In Augustus ben ik gestopt met de pil. De eerste maanden er na was mijn cyclus zo'n 28 dagen. Rond dag 14 voelde ik elke maand mijn eisprong. Vanaf november werden mijn cyclussen korter en voelde ik mijn eisprong niet meer. Ik word elke maand op dag 25/26 ongesteld. Deze maand besloot ik maar eens om ovu testen te kopen zodat ik kan kijken wanneer mijn eisprong is omdat ik denk dat we er steeds te laat bij waren met het klussen. En raar maar waar voelde ik gister ineens weer mijn eisprong. De hele dag steekjes en soms felle steken. Het begon eind van de ochtend en is vannacht opgehouden. Echter ben ik vorige week dinsdag ongesteld geworden. Vanaf vandaag, meteen bij het opstaan weer zo'n zeurderig ongi gevoel. Ik vind het allemaal een beetje gek deze maand, omdat het zo vroeg is. Vanaf zondag was ik helemaal van de menstruatie af, dus ook geen oud bloed meer etc. We hebben maandagavond en gisteravond geklust. Iemand die dit ook heeft? Ik dacht altijd..zo'n korte cyclus heb je veel kansen per jaar, maar eigenlijk maar 2 dagen per maand... Ik wil zo graag zwanger worden... liefs
En wat zeiden je ovulatietesten? Of heb je die niet kunnen gebruiken? Volgens FF heb ik ook mijn ei gehad op dag 9 van mijn cyclus. Geen idee of dit klopt. Ik heb toen niks gevoeld...Eigenlijk dacht ik zelf afgelopen donderdag wat te voelen (dag 15) Ik ga volgende maand ook beginnen met ovulatietesten, gewoon uit nieuwsgierigheid om te kijken of het klopt met wat ik voel.
beetje herkenbaar. Ik heb een cyclus van 25/26dagen (sinds 2009 gestopt te zijn met de pil). Afgelopen keer ineens 23dagen terwijl er eigenlijk niets is veranderd. LF was toen nog geen 13 dagen. Eisprong is deze keer ook vroeg, op dag 9/10. Weet nu niet precies wat de boel deze maand gaat doen. Mijn eisprong voelde ik nu deze keer niet, maar merkte het aan de afscheiding. Maar blijf voor alle zekerheid nog wel ff door klussen.