Misschien 12 dpo ( days past ovulation) maar er staat niet voor niks op alle zwangerschapstesten dat ze vanaf je NOD te gebruiken zijn, en CB digi met conceptie indicator zelfs al 4 dagen voor nod Maar ik denk ook dat je ha bedoelt dat je bij 2 weken overtijd ( 6 weken zwanger) pas van een zwangerschap kan spreken
weet niet of je het tegen mij heb maar van een ring weet ik niets ik ben nu 7 maanden van de pil af en heb constant cyclus van 28 (de laatste 5 mndn) dus ontregeld ja het kan natuurlijk maar ik denk het niet..
Nee ik bedoelde chantal.. Je cyclus kan ooit ook ontregelt zijn door spanning/stress, maar hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent, al had je dan denk ik nu wel posi moeten testen omdat testen maar 25 hcg nodig hebben en je nu al minimaal 500 hcg zou moeten hebben bij 5w1d die je dan zou zijn
Nou ik mag me eigelijk ook wel melden! Ik was 4-2 ongesteld geworden en heb een cylus van 28 dagen. Helaas ben ik ookal aantal dagen overtijd terwijl ik dat nooit ben! Echt nooit. Bij mijn andere 2 kreeg ik gelijk een posi test toen ik zwanger was dus vind dit erg vreemd. Nu al 3 testen gedaan en blijft negatief. Ik baal echt enorm ik ben ook super moe alles doet me zeer ik snap er echt niks van! Succes dames die in hetzelfde schuitje zitten!