Sinds ik ben bevallen ben ik niet meer met de pil begonnen. Een broertje of zusje voor onze dochter is meer dan welkom en we laten het dan ook gewoon lekker op zijn beloop. Op de eerste hebben we namelijk ook 2 jaar moeten wachten, dus het zal wel niet zo'n vaart lopen denk ik dan. Als het uberhaupt nog eens gebeurt... Maar dit terzijde. Mijn cyclus was een paar maanden na de bevalling weer prima op orde. Maar nu opeens ben ik al zo'n twee weken 'ongesteld'. Ik verlies bloed, slijmerig bloed en kan echt niet zonder tampon. Het begon ook niet op een dag dat ik ongesteld zou moeten worden, maar ongeveer een of twee dagen nadat ik mijn eisprong gehad had (die voel ik namelijk zeer goed...) Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? En, belangrijker, zou ik hiermee naar de dokter moeten?
Ik zou inderdaad de dokter maar bellen... ik heb in januari/februari 5 weken lang bloedverlies gehad (wel weinig, maar toch bloed).. iedere keer dacht ik, het gaat wel over, maar dat was niet zo! Na 2 doktersbezoeken en een bezoek aan de gyn heb ik een kuur meegekregen.. het bleek dat mijn eierstok verstopt zat
Ik ga inderdaad morgen de dokter maar eens bellen, want ik ben het nu goed beu als ik eerlijk ben... Hoop maar dat het niets ernstigs is...